De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

#90
bedankt voor de positieve reactie,s  

het is idd een Prachtige speler de prachtige klanken die eruit komen en om te zien  :kwijl:  :-D  

ik hoor nu zoveel meer aan wat er op mijn cd,s staat alles wat eerst rommelig werdt bij drukke muziekstukken blijft het geluidsbeeld helemaal open direct en perfect geplaatst ,en zo kan ik wel blijven schrijven aan verschil wat ik allemaal hoor  :wink:  

toen ik in eindhoven ben geweest bij meneer ken ishawiti ,hij heeft toen ook een hoop uitleg gegeven waarom een duurde cd speler ook zo,n vele malen beter stereo beeld neerzet in alle opzichten , om het even kort te omschrijven


@ xander MF A5 of A3.5 cd-speler  :kwijl: maar die prijzen  :roll:    , dat zegt mij niks  :roll:


@cheese   ja die Yara,s zijn hele goede speakers , zoals hun logo ( No loss of detail ) zou je het het beste kunnen omschrijven , ik had er voorheen ook nog nooit van gehoord maar gezien bij madvillian zijn set en zodoende ook gaan beluisteren ik ben er zelf helemaal weg van  :kwijl:

HiFi gek

Arjan , heel veel luister plezier met je nieuwe sacd speler .


Groeten  EDWIN  B

lo

Een vriend van me heeft dezelfde speler, hebben we samen uitgezicht. Mooie machine pompom
Geniet ervan :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Een mooi afgewogen set zo - mooie en goede componenten welke op elkaar zijn afgestemd; goed bezig :yes:!

Sander.

Marantz 81

#94
ja zeker ben er ook heel tevreden mee  :yes: heb ook een hoop zitten lezen erover ,er hebben inmiddels ook vele apparaten ingestaan de afgelopen 2 jaar  :-D

in mijn volgende woon situatie samen met andere speakers een echt audio rack zonder glasplaten  :wink:

heb gisteren ook nog de tv weggehaald en staat nu aan de zijkant van de kamer op een plank zit ook op de goeie hoogte daar stond vroeger de center speaker , en nog de speakers iets verder naar buiten gedraaid en afdek roosters verwijderd  :-)

de DV4001 ligt nu in zijn winterslaap in de kast  :lol: gebruik ik eigenlijk nooit  

Marantz 81

#95
Hallo

inmiddels heb ik toch nieuwe luidsprekers aangeschaft

DLS R55  :yes: pompom



Stadium III

Kijk dat ziet er weer zeer netjes uit !

Luister ze ! :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marvin

dat lijken me zeker fijne speakers, veel beter dan de Kefs?

bramdg

#98
Knappe speakers  :roll: en zo op mooie spikes ?

ook wel een heel snelle upgrade hé na de SA7001KI (gisteren gekocht zeker of is dat al weer een week geleden ?)  :-D  :-D

Veel plezier ermee !!!!!  :yes:  :yes:  :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

xander32

Citaat van: Marantz 81 op december 05, 2009, 19:20:31
Hallo

inmiddels heb ik toch nieuwe luidsprekers aangeschaft

DLS R55  :yes: pompom


foto,s
Nice :yes:. Veel luisterplezier.

Sander.

Marantz 81

#100
Ja zijn stuk beter als de kef,s alhoewel die echt niet slecht zijn en alle andere speakers die ik gehoord heb in deze prijsklasse en duurder ! , ze staan nu nog rustig in te spelen  :wink: heb ze gewoon zo gekocht zonder te luisteren

maar heb het al gehoord hoor het is een echte DLS  notworthy

ook de klankkast is van aardig dik MDF veel speakers klinken hol als je op tikt deze kast klinkt echt solide ze wegen ook 20 kg ,tevens zit eronder ook nog een vakje waar je een paar kg zand in kan doen en hele uitgebreide beschrijving over plaatsing vermogen inspelen enzv  :-)

het is aardig snel gegaan ja Bram heb ze gisteren wezen halen bij de Heihorst ,spikes en plaatjes zitten erbij 

dat luisteren zal wel lukken  :-D

WimPeu

Citaat van: xander32 op december 05, 2009, 19:40:24
Nice :yes:. Veel luisterplezier.

Sander.

stupid

Mooie speakers, lijken kwa looks wel op Dynaudio notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Ik ken het merk niet, maar ze zien er inderdaad mooi uit.  :yes:

TurboMarco

Zeker een mooie speaker die R-55  :yes: ,heb je nog een leuke korting kunnen bedwingen ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marantz 81

die gaven ze zelf al die korting deze maand  :wink: stuur maar pm voor degene die het willen weten ze zitten in noord brabant ongv 10 km van Uden

ik had contact gehad met richard hele aardige man ,hij wou ze ook helemaal voor me uitpakken maar dat hoefde van mij niet ,en vroeg wat voor versterker had omdat ze best een beetje vermogen lusten  :yes: en dat je ze rustig in moet spelen ,wist ik zelf allemaal al maar wel netjes  :yes: