De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Cornelis1921

#1681
Citaat van: Marantz 81 op augustus 22, 2012, 23:43:59
Dat kun jeje afvragen er is geen probleem ik wil gewoon van muziek genieten en doe ik nu niet meer echt na de set die ik eerst had ook wel logisch maar goed de reden weet jezelf ook wel
Je zou in de leer kunnen gaan bij onze forumgrutter John Wx. Die heeft ook interessante spullekes tegen niet al te hoge aanschafkosten bemachtigd. Én hierin is Marktplaats je vriend!
Groetjes, Cor.
P.S. Dat ene forumlid met een (bank)schuld* zou ik wel eens kunnen zijn.
* Problematische rood- en overstand enzo. Wanneer men geen redelijk inkomen heeft uit b.v. arbeid dan is een groot probleem om een forse achterstand in te lopen. Ook als men nog eens een belastingschuld (huurtoeslag €21,= p.m.)  en de Eigen Bijdrage Zorgkosten (€24,= p.m.) moet aflossen. (Diabetes)pedicure (€31,= p.x.) wordt b.v. niet meer vergoed sinds deze maand, nog 4 maanden te gaan. Ben in 1998 voor het laatst op vakantie geweest. Geen auto. etc. etc.
Dus... jerimieëren kan ik ook!
Maargoed.., heb inmiddels wel in 13 jaar tijd ±3000 CDs verzameld... De schuld is dus niet helemaal uit de lucht komen vallen. En van mijn bankschuldbedrag zou men netaan een tweedehands PM15S2 kunnen kopen. :-D
byebye, Cor
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op augustus 22, 2012, 23:43:59
Dat kun jeje afvragen er is geen probleem ik wil gewoon van muziek genieten en doe ik nu niet meer echt na de set die ik eerst had ook wel logisch maar goed de reden weet jezelf ook wel

Er is wel een probleem  :-) je set is er niet meer, maar wel een mooie auto  hello is ook veel waard


Muziek is emotie kan ook op wekkerradio  TSJJJAKKAAAAA (hoop dat het helpt een beetje)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Ze valt op foute mannen  :lol:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op augustus 23, 2012, 10:31:11
Ze valt op foute mannen  :lol:

Motor Auto High-end dus  :yes: gevaarlijker kan niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WilliamB

Misschien toch even doorsparen, en vast je Onkyo verkopen.

Je mag wel tijdelijk mijn Luxman L200 lenen.
Dit is niet de Lux in mijn bios, maar een die boven werkeloos staat.
Wel geen topklasse, maar misschien goed genoeg om even te overbruggen.

Arjan, verder veel succes met je zoektocht.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Cornelis1921

Citaat van: wbrands op augustus 23, 2012, 13:37:02
Misschien toch even doorsparen, en vast je Onkyo verkopen.

Je mag wel tijdelijk mijn Luxman L200 lenen.
Dit is niet de Lux in mijn bios, maar een die boven werkeloos staat.
Wel geen topklasse, maar misschien goed genoeg om even te overbruggen.

Arjan, verder veel succes met je zoektocht.
hello Arjan, dit aanbod zou ik niet zomaar laten lopen... maar it's up to you.
Evengoed, sterkte! Want ik ben ook best wel gehecht aan mijn marantz-gear, ook al is dan geen Premium set-up.
byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

still life

Citaat van: Marantz 81 op augustus 22, 2012, 23:13:27
De intentie was ook om te wachten tot ik het geld heb om een PM15S2 te kopen incl SA15S2/SA11S1

de pm15 is wat je wil, maar wat is wijsheid..

=> de CDP in een lager segment kiezen, zelfs de UD (reeds in bezit) kan al dienen
       je hebt er geen SA bij nodig, hoewel een 15'setje wel erg mooi oogt natuurlijk..

vergeet/laat die sa11-wens gewoon varen..  :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Marantz 81

De looks zijn meegenomen maar gaat mij echt om het Premium geluid  :-)

Voorlopig zet ik het geheel maar weer even in de koelkast  :-D ik denk dat ik anders toch weer spijt krijg en alsnog blijf verlangen naar die Premium set en die komt er wel weer dat is zeker  :wink:

@Wbrands

Bedankt voor het aanbod heel aardig van je maar dat hoeft niet  byebye

lo

#1691
Citaat van: Marantz 81 op augustus 23, 2012, 16:06:34
Voorlopig zet ik het geheel maar weer even in de koelkast  :-D ik denk dat ik anders toch weer spijt krijg en alsnog blijf verlangen naar die Premium set en die komt er wel weer dat is zeker  :wink:

Verstandig, vind ik.. :-D
Vandaag bij jou vond ik het (*) zeker niet verkeerd klinken, zeker niet met de "proppen" verwijdert uit de reflex poorten  pompom

Volhouden en je aan je plan houden en dan gaat het helemaal goed komen :yes:

(* nietje weggehaald :-D)

PS: 't was weer gezellig als vanouds en bedankt voor "het onderhoud" :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

 stupid
Doe lekker rustig aan, gewoon even sparen.
Er komt nog zat aan tweede hands of nieuw als de nieuwe S3 serie uit komt.

WimPeu

De S3 serie is er toch al?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Dat is toch een telefoon?  :-D