De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

gerard

Jammer van je mooie set maar wel een verstandige beslissing.

Het mooie is dat je later weer helemaal opnieuw kan beginnen om een andere mooie set op te bouwen naarmate je weer wat financiĆ«le ruimte hebt.  :yes:
Een tijdelijk budget setje (zie bijv. set van zoldar) kan denk ik ook prima klinken.
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

xander32

Citaat van: gerard op juni 17, 2012, 21:06:55
Jammer van je mooie set maar wel een verstandige beslissing.

Het mooie is dat je later weer helemaal opnieuw kan beginnen om een andere mooie set op te bouwen naarmate je weer wat financiĆ«le ruimte hebt.  :yes:
Een tijdelijk budget setje (zie bijv. set van zoldar) kan denk ik ook prima klinken.

:yes:

`n rationeel besluit van je Arjan.

Marantz 81

Door de tijd heen ga je de lat steeds hoger leggen  :yes:  de SA11 ga ik wel missen hoor :cry:  nopompom

Maar zoals jullie al zeggen hoeft een goed geluid niet perse veel geld te kosten dat weet ik ook uit eigen ervaring het zal wel slikken zijn in het begin als alles verkocht is

Blijf wel bij Stereo  :yes: 2de hands range setje op de kop tikken en denk paar Kef speakers

WimPeu

Ik heb nog een mooie speler staan. :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Ben nu wel benieuwd naar de auto  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Citaat van: WimPeu op juni 17, 2012, 21:27:17
Ik heb nog een mooie speler staan. :angel:

Verkeerde kleur  clown1  eerst verkopen en dan kopen  :wink:

WimPeu

Citaat van: Marantz 81 op juni 17, 2012, 21:29:46
Verkeerde kleur  clown1  eerst verkopen en dan kopen  :wink:

Niet als je er een zwarte PM bij koopt natuurlijk. Verandering van spijs doet eten Arjan. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: Marantz 81 op juni 17, 2012, 21:29:46
Verkeerde kleur  clown1  eerst verkopen en dan kopen  :wink:
`n wijs man.

Marantz 81

Citaat van: WimPeu op juni 17, 2012, 21:43:27
Niet als je er een zwarte PM bij koopt natuurlijk. Verandering van spijs doet eten Arjan. :-D

Haha nou ja wie weet  :-D

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Shepherd Moon

en ik moet spontaan glimlachen  :wink:  :lol:

dynaudio, te koop  :kwijl:
CD14 te koop  :kwijl:

wtf, nu ik het geld ff voor iets anders nodig heb komt al dat lekkers hier voor m'n neus dansen op het scherm  frusty
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

Marantz 81

 
Citaat van: John Wx op juni 17, 2012, 23:37:49
Dag set  byebye


kunnen we straatracen

Jep  nopompom

Doe ik niet aan  byebye lekker doorrijden als het verkeer en situatie dat toelaat wel  HB

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 17, 2012, 23:49:33

Jep  nopompom

Doe ik niet aan  byebye lekker doorrijden als het verkeer en situatie dat toelaat wel  HB

ik ook niet maar een keer een forum streetrace bij Wim in de tuin  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

Ik heb hier nog een prachtige budgetset staan (zie mn handtekening met Denon en Kef). Iets voor jou?
Speelt ongeveer gelijk aan mn PM/CD5003.

Kun je later weer uitbouwen naar een referentieset.

Ik begrijp je keuze overigens wel, je moet soms prioriteiten stellen. Ik zou ook wel EN een dikke auto EN een nieuwe motor EN een prachtige stereo willen. Maar alles tegelijkertijd gaat nou eenmaal niet voor "de gewone man".  HLP

Ik hoop wel dat je hier lering uit hebt getrokken voor een eventuele volgende auto/dure aankoop...
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

WilliamB

Nou Arjan een radicale beslissing, maar ik kan het wel begrijpen.
Jammer dat ik ook wat moet bezuinigen, want die Dynaudio`s zijn echt  :kwijl:

Arjan, nog veel succes met je verkoop.

Gr.William
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3