De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

wat zijn de afmetingen van jou kamer ?

minguel

Citaat van: Marantz 81 op augustus 12, 2011, 21:12:09
wat zijn de afmetingen van jou kamer ?

De set staat in het verlengde van de lange muur van de woning. Luistergedeelte is 4.50 x 5.50

Minguel
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

Marantz 81

#962
Ik ga geen andere speakers ( zuilen ) kopen  :no: elke keer als ik de laatste tijd aan het luisteren ben met de SA11S1  :kwijl: zink ik weg in de Sofa  :mrgreen: van hoe mooi het klinkt  :-)

Dat is vanaf ook het begin de intentie geweest om deze set op te bouwen , het geweld en druk in het laag kun je niet ervaren ( des te meer wel horen  :wink: )  waar ik ook van hou ,maar het klinkt nu zo mooi dat het met de juiste opname bijna tastbaar wordt  :-)

Dus voorlopig rust in deze sets van leden  byebye

Marantz 81

Het is erg  :schater: heb laatste tijd ook weer zitten denken om een HT set te gaan bouwen en wat ik nu heb op te ruimen  redface omdat de set nu eigenlijk klaar is en opzoek was naar een nieuwe uitdaging  :-D

Maar dat ga ik niet doen vindt HT ook erg mooi ,maar ben toch meer een echte Stereo man  :yes:


drees62

Citaat van: Marantz 81 op augustus 19, 2011, 00:01:52
Het is erg  :schater: heb laatste tijd ook weer zitten denken om een HT set te gaan bouwen en wat ik nu heb op te ruimen  redface omdat de set nu eigenlijk klaar is en opzoek was naar een nieuwe uitdaging  :-D

Maar dat ga ik niet doen vindt HT ook erg mooi ,maar ben toch meer een echte Stereo man  :yes:

Het is zeker erg  :-D :-D
Maar bedenk je dan wel dat je eigenlijk een 15-S2 met poweramp direct schakelaar had moeten hebben . . .
Doe maar niet dus  byebye byebye

Marvin

Lijkt me toch erg vervelend, dat geen keuze kunnen maken.

lo

Citaat van: Marantz 81 op augustus 18, 2011, 23:46:59
Ik ga geen andere speakers ( zuilen ) kopen  :no: elke keer als ik de laatste tijd aan het luisteren ben met de SA11S1  :kwijl: zink ik weg in de Sofa  :mrgreen: van hoe mooi het klinkt  :-)

Dat is vanaf ook het begin de intentie geweest om deze set op te bouwen , het geweld en druk in het laag kun je niet ervaren ( des te meer wel horen  :wink: )  waar ik ook van hou ,maar het klinkt nu zo mooi dat het met de juiste opname bijna tastbaar wordt  :-)

Dus voorlopig rust in deze sets van leden  byebye

pompom pompom

Vast houden Arjan :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Ach ja ik hou van veranderen  :schater: het is meer dat ik het leuk vindt om iets helemaal uit te zoeken veel moeite ervoor te doen maar als alles dan is zoals je wilt , dan na een tijdje ben ik erop uitgekeken is het weer gewoon ,dan gaat het weer kriebelen om weer eens wat anders te gaan doen  :-D

lo

Dan zou ik gaan voor de C2's  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81


lo

Maar een geluid dat eruit komt......  notworthy notworthy :kwijl:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Weet nog een setje Dynaudio contour S3.4 te koop staan. HB

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

 :-D
Dan zouden we met z'n tweëen zijn....  notworthy

Nee hoor Arjan, zoals je toen straks al zei, in de sofa gaan zitten en lekker genieten van de spullen die je hebt. Mijmeren hoort erbij natuurlijk onder het genot van een goed glas en een heelijk stukkie muziek.  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ja dat geloof ik leo  C2 :kwijl:

weet ik hans in Duitsland staan ze op ebay en div in nl  :-)

Marantz 81

misschien dat je met deze interlink nooit meer hoeft te upgraden  clown1

http://www.emotionalaudio.nl/?p=1688  :roll: :| :? :-o frusty