set van Benders ( WimB )

Gestart door benders, augustus 07, 2016, 22:07:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Prachtige set, Wim; helemaal goed. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

benders

zo de laatste dingen binnen om de set compleet te maken en om uit te proberen:

1 alle standaard netkabels vervangen door powercords met een betere afscherming en draad diameter
2 netfilter/powerplant van Bada BL-5600

laat alles eerst even rustig spelen en ga dan kijken of het filter/kabels een positieve bijdrage leveren.


en nu KLAAR met aankopen, nu rustig testen, luisteren en genieten.......




Brutus

Top hoor, geinig ding die Bada, wie maakt deze eigenlijk. Verder alle netkabels vervangen zie ik, mag ik weten welk merk je gebruikt heb voor de netsnoeren?
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

benders

#33
Bada komt uit China, je kunt dit type via diverse sites aanschaffen.
bij wie Bada gemaakt wordt weet ik niet.....

de kabels zijn zelfbouw kabels Lapp Olflex Classis, via MP gekocht bij ene David in Dronten, heb er 5 in 1x besteld dus heeft hij er een mooi prijsje van gemaakt.
de kabels zien er netjes uit en zijn goed afgewerkt.
of het een verbetering is moet nog blijken........ze kosten een fractie van een A merk kabel!!

heb een Kemp hi-powercord naar de Bada lopen.

Brutus

Netjes, die kabel van Kemp is waarschijnlijk net zo duur als alle andere kabels bij elkaar of niet?
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

benders


benders

zal de Kemp ook 5x beter klinken :wink:

Brutus

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Mooi zo....ben benieuwd of je verschil gaat horen  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

benders

#39
Citaat van: Brutus op november 05, 2016, 15:35:20
Top hoor, geinig ding die Bada, wie maakt deze eigenlijk. Verder alle netkabels vervangen zie ik, mag ik weten welk merk je gebruikt heb voor de netsnoeren?

Merk/type is trouwens Lapp Olflex Classis  3x2.5

En natuurlijk iedereen bedankt voor de positieve reacties!   notworthy




Leuke hobby...........




benders

Heerlijke (luie) luister zondag......