De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Ik vind het al een eer wanneer hij iets kleins in m'n topicje kwijt wilt.
Een smiley doet het voor mij al....  clown1

Marantz 81

Citaat van: marvin op november 25, 2012, 23:34:19
Zo dat is vroeg voor zo'n weekend vooruitzicht.  :-D

Geniet er lekker van met z'n allen, zijn de kleine deugden in het leven waar je doorgaans niet echt bij stil staat.

Verheugen heet dat  :-P 

Bedankt en ja dat is waar mooiste dingen zijn ook nog het snelst voorbij ook  :yes:


@ Wim

Bier staat al koud  clown1

@Lo 

Wittewijn bij het eten ?

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: lo op november 26, 2012, 21:37:41
Als deze zoet is graag  :kwijl: :-D
Maar kan ook een pilsje hoor  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Citaat van: lo op november 26, 2012, 21:37:41
Als deze zoet is graag  :kwijl: :-D

Barbaar, daar ga je dus helemaal prat.
Zoette witte wijn is voor vrouwen...!!

Zegt de pils drinker pur sang ...  :angel:

Cornelis1921

#1925
Citaat van: marvin op november 27, 2012, 01:43:18
Barbaar, daar ga je dus helemaal prat.
Zoette witte wijn is voor vrouwen...!!

Zegt de pils drinker pur sang ...  :angel:
Pils drinkende mannen pur sang zijn juist sissies omdat deze hun zachte, vrouwelijke kant stelselmatig (openlijk en publiekelijk) proberen te verbergen en daarmee haar juist des te meer tonen. :-P :angel: "1 zoete witte wijn voor meneer, a.u.b.! :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Ik toon mijn vrouwelijke kant telkens weer.
Het is de botte boer aan de andere kant van de lijn die telkens de kritische noot, manlijke, weet traceren...

Don't hate the player, hate the game Cor...  :schater:

:wink:

Cornelis1921

Deze is ook voor jou Marv. ;-) :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Ik heb een heel klein hartje Cor,...

Wel een grote gevulde koelkast, al was hij een paar uur geleden voller....  nopompom

:-D

Marvin

Staat trouwens ook gewoon cola en een sapje in, voor de geheel onthouder...  :wink:

Marvin

GVD, nu zijn de macadamia's op...  violent1

Moest er natuurlijk een keer van komen.

lo

Gisteren avond weer eens te gast geweest bij Arjan. Na een heerlijke maaltijd, samen met Wim in de bank gedoken om Arjan's huidige set te beluisteren. We zijn begonnen met een stok oude CD van Fleetwood mac. Wat is dat nu verdorie, bijna geen bas. Het kan niet waar zijn :schater:. Nu had Arjan zijn woonkamer weer eens heftig ge-restiled en was de opstelling van de banken danig verandert maar alla daar kan dat verschil toch niet vandaan komen. Weer eens achter de bank gaan staan en daar werd het alweer een stuk beter maar nog niet van YES. Blijkt dat bij andere CD's en muziek dvd's het er weer als vanouds aan toe gaat, gelukkig :-D. Gewoon een bas luwe CD die van Fleetwood. (ik draai hem thuis eigenlijk nooit meer)

Een heleboel geouwehoert gisteren avond over van alles en nog wat en tussentijds natuurlijk toch nog eea beluisterd en bekeken. Was een bijzonder gezellige avond en daarvoor wil ik Wim en Arjan hartelijk danken.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op december 02, 2012, 11:49:44
Gisteren avond weer eens te gast geweest bij Arjan. Na een heerlijke maaltijd, samen met Wim in de bank gedoken om Arjan's huidige set te beluisteren. We zijn begonnen met een stok oude CD van Fleetwood mac. Wat is dat nu verdorie, bijna geen bas. Het kan niet waar zijn :schater:. Nu had Arjan zijn woonkamer weer eens heftig ge-restiled en was de opstelling van de banken danig verandert maar alla daar kan dat verschil toch niet vandaan komen. Weer eens achter de bank gaan staan en daar werd het alweer een stuk beter maar nog niet van YES. Blijkt dat bij andere CD's en muziek dvd's het er weer als vanouds aan toe gaat, gelukkig :-D. Gewoon een bas luwe CD die van Fleetwood. (ik draai hem thuis eigenlijk nooit meer)

Een heleboel geouwehoert gisteren avond over van alles en nog wat en tussentijds natuurlijk toch nog eea beluisterd en bekeken. Was een bijzonder gezellige avond en daarvoor wil ik Wim en Arjan hartelijk danken.
Top aaf gehad dus.

Volgend jaar ben ik ook bij Arjan welkom, ben erg benieuwd. Maar een combi van Marantz en Dynaudio kan nooit tegenvallen, dat i.c.m. de gastvrije eigenaar dan moet dat wel gezellig worden :yes:.

lo

Klinkt gewoon nog altijd heel erg goed bij Arjan  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Ben ook weer tuus in drenthe. Was weer vanouds gezellig maar toen arjan begon te wankelen zijn maar gaan pitten.. :-D  Later even meer van hier...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES