bezoek van de H H heren van het marantz forum

Gestart door viceadmiraal61, februari 24, 2010, 20:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

viceadmiraal61

ben het niet vergeten,maar ik wou de beide heren Marco en Maurice hartelijk danken voor hun
bezoek aan mij..hele andere muziek gedraaid die  ik zelf beluister,maar toch goed om kennis te nemen
van deze ik dacht hard rock.
kwam er achter dat marco kok is en dat wordt gelijk door mij uitgebuit voor de marantz forum
bar en Q ..u hoort er meer van

Maurice

Citaat van: viceadmiraal61 op februari 24, 2010, 20:34:48
ben het niet vergeten,maar ik wou de beide heren Marco en Maurice hartelijk danken voor hun
bezoek aan mij..hele andere muziek gedraaid die zelf beluister,maar toch goed om kennis te nemen
van deze ik dacht hard rock.
kwam er achter dat marco kok is en dat wordt gelijk door mij uitgebuit voor de marantz forum
bar en Q ..u hoort er meer van
Hehe, was gezellig Fritz!
Je set speelt op hoog niveau en er valt weinig op aan te merken. Als er iets op aan te merken is, dan is dat smaakgebonden.
Inderdaad diverse prog metal cd's gedraaid, waarbij blijkt dat sommigen gewoon echt met hun fikken van de knoppen af moeten blijven.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

WimPeu

 :schater: Leerzaam voor jou jou deze keer Fritz met "deze hard Rock"  :schater:

Goed zendingswerk Marco... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

viceadmiraal61

ja dat was het zeker..alleen net wat maurice zegt de muziek is eigelijk helemaal niet zo verkeerd
maar de opname verpest vaak wel de emotion spelen ze rustig gaat het prima..maar pakken ze
uit loopt het vast..verschilde ook per cd.
de topper van de avond was natuurijk amused to dead..zie marco nog naar achter kijken..

WimPeu

Die geluiden achter je met de Waters CD heb ik ook heel erg. Niet zo nu en dan maar de hele CD door. Was me nooit zo opgevallen maar sinds ik het hier heb gelezen en een keer voor ben gaan zitten. Gaaf hoor.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Dennis E36

#5
@Maurice: wat bedoel je met "waabij blijkt dat sommigen gewoon echt met hun fikken van de knoppen af moeten blijven"?

@WimPeu: Heb de cd ook, maar ben er nog nooit echt helemaal voor gaan zitten.
Noem eens wat nummers waar er geluid achter de luisteraar te horen moet zijn aub...
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

WimPeu

Zet hem maar eens op. Ik kan je zo geen nummers noemen. Het gaat de hele cd door. Van de zeg maar theater geluiden tot en met piano tingeltjes ed.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Let's Rock !!!

Zo heb ik de set in Eindhoven eens Whitesnake laten proeven !

En idd sommige mensen moeten met hun poten van de knoppen afblijven  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Citaat van: Dennis E36 op februari 24, 2010, 20:56:16
@Maurice: wat bedoel je met "waabij blijkt dat sommigen gewoon echt met hun fikken van de knoppen af moeten blijven"?
Ik ben redelijk fan van Ayreon, die echt meesterlijke rock/metal opera's maakt. Opnames en mixing doet hij zelf, en tja, dat kun je soms beter aan vakmensen overlaten (subtiel uitgedrukt).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Het was een leuke en ook leerzame avond en ik wil Fritz dan ook bedanken voor de gastvrijheid.
De muziek beleving vond ik enorm ...geweldig!
Ik kom er later nog op terug  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Musicman

Citaat van: Maurice op februari 24, 2010, 22:35:33
Ik ben redelijk fan van Ayreon, die echt meesterlijke rock/metal opera's maakt. Opnames en mixing doet hij zelf, en tja, dat kun je soms beter aan vakmensen overlaten (subtiel uitgedrukt).

Zeker weten!!! notworthy
Het is een supermuzikale vakman, die steeds gave muziek uitbrengt.
Mijn favorieten: "The Electric Castle", "Dreamsequencer", en "Human Equation"
Bovendien is het een aardige gast en relaxt. :wink:
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

HiFi gek

Maurice , jij bent dan flink variabel in jouw muziek genre .

Je houd dus ook van Patricia Barber , gezien wij met Paul samen naar het concert in Rotterdam zijn geweest .



Groeten  EDWIN  B

HiFi gek

FRITZ


Dat zal wel even schrikken geweest zijn voor jou toen je die metal voor je kiezen kreeg , ik had je gelaads uitdrukking wel eens willen zien toen de eerste cd in de lade ging  :schater:

Normaal gesproken draai jij vooral veel JAZZ en KLASSIEK .
Met deze luistersessie met Maurice en Marco heb je dus eindelijk ook eens een nieuwe luister ervaring opgedaan , jawel zeker weten hoor .

Nu is het dus wachten geblazen op het uitzonderlijk spannende moment wanneer Fritz op zijn STS-Digital label de eerste metal opnames gaat vastleggen . :-D
Ik denk hierbij vooral aan de alom bekende groep KISS .

Je zult dan wereldwijd heel wat kopers kunnen vinden voor jouw metal sacd's  :lol: .
Want jij zou dan de wereldwijde primeur hebben om als eerste high end label metal sacd's /cd's te produceren .
Waarbij de kans dus groot lijkt dat dan tevens in de toekomst ook de importeus die op de diverse hifi shows hun apparatuur demonsteren zullen overstappen naar metal .
Dus eindelijk op hifi shows niet voornamelijk Jazz en klassiek meer .


FRITZ , IK WIL JE DAN OOK BIJ DEZE MIJN WELGEMEENDE GOEDKEURING GEVEN OM METAL TE GAAN UITBRENGEN .
stupid    HLP    shutup




SORRY MAAR IK MOEST HIER GEWOON EVEN OP INGAAN , IK KON HET NIET LATEN .






GROETEN  EDWIN  B  

WimPeu

Kiss is geen Metal Edwin. Tijd dat jij ook eens een cursus krijgt. :-D  HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

HiFi gek

Citaat van: WimPeu op februari 25, 2010, 19:53:29
Kiss is geen Metal Edwin. Tijd dat jij ook eens een cursus krijgt. :-D  HB


Wat is dan het verschil tussen Metal en Hardrock , ik weet het niet ?



Groeten  EDWIN  B