De Set van Koen

Gestart door Koen, november 28, 2009, 22:44:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Gefeliciteerd!  :-)  En bedenk dat set aan elkaar koppelen met interlink en luidsprekerkabels meer voor het geluid doet dan al het andere koppelen en ontkoppelen.  :wink:

Koen

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 02, 2009, 18:58:18
Gefeliciteerd!  :-)  En bedenk dat set aan elkaar koppelen met interlink en luidsprekerkabels meer voor het geluid doet dan al het andere koppelen en ontkoppelen.  :wink:

ampli en sacd zijn met interlink verbonden
luidsprekerkabel interlink is er ook bij maar zonder pluggen dus voorlopig geen muziek  redface
Marantz PM8003 - Marantz SA8003 - Usher X-718 - In-Akustik bekabeling

Mexicaanse Hond


Koen

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 02, 2009, 19:18:18
Da's balen, zeg.

och, niks is perfect, dit weekend gewoon lekker gaan zoeken naar aansluitingen of nieuwe kabel. HB

zoals eerder vermeld wonen we klein dus verwacht geen indrukwekkende beelden, sommigen van jullie hebben een grotere woonkamer dan ons huisje groot is  :yes:  :wink:


Usher luidsprekers op de kast, Marantz in de dozen


Usher


Usher achterzijde


Usher aansluitingen


Usher blaaspoort


SACD SA8003


SACD SA8003


PM8003


de set 'OFF'


de set 'ON'

de Ushers zijn MOOI! mooier dan op foto, het hout is héél mooi  hello

PM&SA8003 zijn zilver en géén champagne...eenvoudig
Marantz PM8003 - Marantz SA8003 - Usher X-718 - In-Akustik bekabeling

lo

Het lijkt compact, maar ziet er toch weer erg mooi uit pompom

Groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Koen

Citaat van: lo op december 02, 2009, 20:08:32
Het lijkt compact, maar ziet er toch weer erg mooi uit pompom

Groet,

lo

dankje  notworthy
Marantz PM8003 - Marantz SA8003 - Usher X-718 - In-Akustik bekabeling

xander32

Citaat van: Koen op december 02, 2009, 18:20:42
pompom pompom pompom de set is gearriveerd  hello hello hello
Gefeli - ziet er super uit notworthy.

Sander.

joep

Zal allemaal best goed klinken.

xander32

Tip: de brugjes van de Ushers vervangen door een stuk speakercable - schijnt veel goeds te doen :yes:.
Wel vreemd dat je een deal hebt met kabels en interlinks en dat deze zonder pluggen wordt aangeleverd: daar laat dhr. J. H**h**s toch een steekje vallen.

Sander.

Koen

Citaat van: xander32 op december 02, 2009, 21:56:59
Tip: de brugjes van de Ushers vervangen door een stuk speakercable - schijnt veel goeds te doen :yes:.
Wel vreemd dat je een deal hebt met kabels en interlinks en dat deze zonder pluggen wordt aangeleverd: dar laat Jurgen H**h**s toch een steekje vallen.

Sander.

bedankt voor de tip!
en ja, spijtig van dit negatief detail
tips ivm kabel online bestellen, snel, prijs/kwaliteit!?
Marantz PM8003 - Marantz SA8003 - Usher X-718 - In-Akustik bekabeling

xander32

Ik heb goede ervaringen met AVI123(W&M kabels) en Hifisupply.

Sander.

Koen

#41
Citaat van: xander32 op december 02, 2009, 22:01:14
Ik heb goede ervaringen met AVI123(W&M kabels) en Hifisupply.

Sander.

link voor AVI123?
5 bladzijden kabels op hifi supply? tips?
en 2m is véél te lang....
Marantz PM8003 - Marantz SA8003 - Usher X-718 - In-Akustik bekabeling

xander32

#42
Koen, ik lees dat je de versterker reeds middels een interlink hebt verbonden met de sacd speler? Klopt dat?
Als dat zo is kan je de Ushers toch gewoon eerst met bare draad aansluiten - schijnt vaak nog een beter resultaat te geven dan met pluggen.

Sander.

xander32

#43
Citaat van: Koen op december 02, 2009, 22:04:18
link voor AVI123?
5 bladzijden kabels op hifi supply? tips?
en 2m is véél te lang....
Wat is het budget?

En ik bedenk mij nu: waarom ga je niet eerst met eenvoudige kabeltjes spelen, gewoon standaard koper 2,5 of 4 mm als speakerkabel en de bijgeleverde interlinks (dropveters). Dan kan je rustig inspelen en wennen aan het geluid. Als je dan het geluid kent kan je deze finetunen met andere kabels.
Volgens mij is dat veel verstandiger!


Sander.

Koen

#44
Citaat van: xander32 op december 02, 2009, 22:06:08
Koen, ik lees dat je de versterker reeds middels een interlink hebt verbonden met de sacd speler? Klot dat?
Als dat zo is kan je de Ushers toch gewoon eerst met bare draad aansluiten - schijnt vaak nog een beter resultaat te geven dan met pluggen.

Sander.

bedoel je de draad desisoleren en gewoon de koper tussen de aansluitingen vastdraaien?

euh ??? ik besef nu pas dat de luidsprekers 4 aansluitingen hebben, moet ik alle 4 de aansluitingen gebruiken of zorgen die verbindingen die er nu opzitten ervoor?
Marantz PM8003 - Marantz SA8003 - Usher X-718 - In-Akustik bekabeling