Cd's asfpelen via Marantz M-CR612 naar Draadloze Denon 150 speakers

Gestart door hoefrh67, januari 13, 2024, 10:11:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hoefrh67

Goedemorgen,

Ben al 2 dagen bezig om dit voor elkaar te krijgen. Iemand advies.

Ik heb dus de Marantz set en 2 draadloze Denon 150 speakers maar krijg het geluid van een cd op de Marantz niet via de speakers afgespeeld.

Help :-)

CBdicX


hoefrh67


CBdicX

Controleer dit, en probeer te pairen tijdens het afspelen van de CD.




hoefrh67

Dankjewel voor de reactie. Ook dat meerdere malen geprobeerd maar helaas. Denk toch dat ik bekabelde speakers moet aanschaffen...

CBdicX

Citaat van: hoefrh67 op januari 14, 2024, 16:32:18Dankjewel voor de reactie. Ook dat meerdere malen geprobeerd maar helaas. Denk toch dat ik bekabelde speakers moet aanschaffen...

Dat werkt altijd, en de beste kwaliteit....  :yes:

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Hoewie Loewie

Hoi. Heel eerlijk gezegd, ben ik niet goed thuis in moderne verbindingen maar is het niet zo, dat zowel de Marantz als de Denon box(en) alleen maar kunnen ontvangen (BlueTooth, Airplay, HEOS) en niet zenden. Dus je kunt er naartoe streamen, toch? Maar van de Marantz wil je nu dat ie een signaal gaat zenden naar de Denon box(en). Daarvoor heb je dan een BlueTooth zendertje nodig die een LINE-ingang heeft. En als je dan zoiets aansluit op de Audio OUT van de Marantz, dan zou je moeten kunnen streamen van Marantz naar Denon box(en).

Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Heul veul Superscope Website: www.superscopeaudio.nl

CBdicX

Citaat van: Hoewie Loewie op januari 14, 2024, 19:10:44Hoi. Heel eerlijk gezegd, ben ik niet goed thuis in moderne verbindingen maar is het niet zo, dat zowel de Marantz als de Denon box(en) alleen maar kunnen ontvangen (BlueTooth, Airplay, HEOS) en niet zenden. Dus je kunt er naartoe streamen, toch? Maar van de Marantz wil je nu dat ie een signaal gaat zenden naar de Denon box(en). Daarvoor heb je dan een BlueTooth zendertje nodig die een LINE-ingang heeft. En als je dan zoiets aansluit op de Audio OUT van de Marantz, dan zou je moeten kunnen streamen van Marantz naar Denon box(en).

Er kan alleen verstuurd worden via BT 612, niet ontvangen.
Dus de 612 verstuurd, de speaker ontvangt.
De 612 heeft een BT functie dus zou het moeten werken na pairen.

Maar zoals ik zelf ook mee gemaakt heb, dat pairen en contact houden is het zwakke deel van BT.

Hoewie Loewie

#9
Citaat van: CBdicX op januari 14, 2024, 19:36:06Er kan alleen verstuurd worden via BT 612, niet ontvangen.
Dus de 612 verstuurd, de speaker ontvangt.
Volgens de gebruiksaanwijzing van de Marantz, kun je er via BlueTooth muziek naartoe streamen vanaf een smartphone of ander apparaat met BlueTooth. Ik kan in de gebruiksaanwijzing niets vinden dat je vanaf de Marantz kunt streamen. Kan zijn dat ik er helemaal langs kijk hoor. Het is zo'n dik digitaal boekwerk. :-)

Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Heul veul Superscope Website: www.superscopeaudio.nl

CBdicX

#10
Citaat van: Hoewie Loewie op januari 14, 2024, 19:52:34Volgens de gebruiksaanwijzing van de Marantz, kun je er via BlueTooth muziek naartoe streamen vanaf een smartphone of ander apparaat met BlueTooth. Ik kan in de gebruiksaanwijzing niets vinden dat je vanaf de Marantz kunt streamen. Kan zijn dat ik er helemaal langs kijk hoor. Het is zo'n dik digitaal boekwerk. :-)

Oh bedoel je het zo, ja, dan kan de 612 ontvangen en dat weer versturen via BT.
Sorry, dacht daar niet aan.

Er zal ook wel rechtstreeks naar die  BT speakers gestreamd kunnen worden buiten de 612 om, maar OP wil zijn cd's streamen en heeft daar de 612 bij nodig.

De 612 is een BT apparaat en de Denon speakers kunnen contact maken met een BT apparaat, het zou dan moeten lukken.

Bij mijn C40 moet BT verzending AAN zetten, staat standaard op UIT.........

Ik kocht een paar "normale" speakers met een draad er tussen 😉

JohnWx

Citaat van: CBdicX op januari 14, 2024, 20:45:12Oh bedoel je het zo, ja, dan kan de 612 ontvangen en dat weer versturen via BT.
Sorry, dacht daar niet aan.

Er zal ook wel rechtstreeks naar die  BT speakers gestreamd kunnen worden buiten de 612 om, maar OP wil zijn cd's streamen en heeft daar de 612 bij nodig.

De 612 is een BT apparaat en de Denon speakers kunnen contact maken met een BT apparaat, het zou dan moeten lukken.

Bij mijn C40 moet BT verzending AAN zetten, staat standaard op UIT.........

Ik kocht een paar "normale" speakers met een draad er tussen 😉


Dacht er al eens niet aan bt speaker verbinding
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Emiel77

Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

CBdicX

Ik heb het gecontroleerd op de C40, maar ik moet en BT verzending aan zetten, en BT speakers aan !!

Misschien dat het op de 612 hetzelfde werkt.

Hoewie Loewie

Citaat van: CBdicX op januari 14, 2024, 20:45:12Oh bedoel je het zo, ja, dan kan de 612 ontvangen en dat weer versturen via BT.
Nee zo bedoel ik het niet. De gebruiksaanwijzing van de 612 heeft het alleen maar over streamen vanaf een ander apparaat naar de 612. Ik lees nergens dat de 612 ook kan zenden zoals jouw C50 kennelijk wel kan.

Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Heul veul Superscope Website: www.superscopeaudio.nl