PM11s3 & SA141se, zwart

Gestart door xander32, september 11, 2020, 08:26:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


JohnWx

Citaat van: xander32 op september 11, 2020, 08:26:03
https://link.marktplaats.nl/m1597712592

:-)

Zo goed als nieuw!
Hooguit 4 jaar oud waarvan 2 jaar niet gebruikt.
Serieus bieden, de kenner weet wat dit waard is.

En J is twee maanden lid  8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32


Vinyl_Fuchs

#3
Da's bij bijna bij mij naast de deur. Maar ik ben al zeer ruim voorzien.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Dan zou ik de vraag niet stellen. Ik kan dingen aannemen, maar het gaat in communicatie juist daarop steevast verkeerd, aannames.

Citaat van: John Wx op september 11, 2020, 21:23:46
Ja dat weet je best  8-)

The Good Son

Ik denk dat John domweg verbaasd is dat er mensen zijn die zich 4 jaar lang de zelfde set aan horen en dan pas weer op iefs nieuws overgaan. :wink:

JohnWx

Citaat van: xander32 op september 12, 2020, 11:22:37
Dan zou ik de vraag niet stellen. Ik kan dingen aannemen, maar het gaat in communicatie juist daarop steevast verkeerd, aannames.

Misschien wel "fout"

Alleen heb verder gekeken de set staat ook op andere aangeboden spullen en foto's van paar andere artikelen zelfde tapijt

En soms zie je nog wel is geen EU wcd op foto's

Maar denk zelf dat er iemand overleden is of andere woning


Groet John



ps: denk altijd eerst verkeerde afleren
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: The Good Son op september 12, 2020, 13:24:55
Ik denk dat John domweg verbaasd is dat er mensen zijn die zich 4 jaar lang de zelfde set aan horen en dan pas weer op iefs nieuws overgaan. :wink:

Zo jammer weer dit  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

 :-D 👊🏼👊🏼👊🏼

Citaat van: The Good Son op september 12, 2020, 13:24:55
Ik denk dat John domweg verbaasd is dat er mensen zijn die zich 4 jaar lang de zelfde set aan horen en dan pas weer op iefs nieuws overgaan. :wink:

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

The Good Son

Citaat van: John Wx op september 12, 2020, 20:00:16
Ja ga jij ook nog even door  :-D

Kom op John, waarschijnlijk is J gewoon een oud vrouwtje en heeft de set afgelopen 2 jaar netjes in de garage gestaan.