Marantz BD7003

Gestart door WimPeu, oktober 17, 2008, 12:38:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Dit is dus de betaalbare Marantz Blu-Ray speler. Ik had hem nog niet gespot..bij deze dus.



Even wat knip en plak werk en..voila!!!

Marantz BD7003

Nu kunt u ook de legendarische Marantz kwaliteitsnaam in huis halen in de vorm van een zeer betaalbare Blu-Ray Disc speler. De BD7003 biedt u volwaardige HD 1080p uitvoer van het Blu-Ray Disc formaat voor een echte bioscoopervaring in 24fps. Bovendien wordt uw DVD beleving naar een ongekend niveau in kijk- en luistergenot gestuwd, dankzij de zeer nauwkeurige videoverwerking van de speler en de upscalingsmogelijkheid naar 1080p. Hij kan digitale HD-audio uitvoeren in verliesvrij 7.1 PCM formaat, zodat het kan worden aangesloten op elke oudere Marantz AV receiver met HDMI ingang voor de weergave van HD-audio, zelfs als de ontvanger geen decoders als Dolby True HD of DTS HD heeft. Met de BD7003 is het nog maar een klein stapje naar het HD paradijs.

High quality playback of BD-ROM video, DVD-RW-/+RW, CD, MP3, WMA, DivX, and JPEG HD
BD-ROM Profile 1 version 1.1
New solid reference standard chassis
Output of DTS HD Master Audio and Dolby True HD via HDMI
Lossless conversion of DTS HD and Dolby True HD sound tracks into 7.1 PCM
Two channel down mix for analogue output
12-bit/297MHz video DAC for high video quality
HDMI v1.3a supporting 36-bit Deep Color
1920 x 1080p resolution with True24FPS for true film-like experience at home.
High quality IP conversion and video scaling up to 1080p
SD card reader for replay of MP3, WMA and JPEG-HD files
Dedicated remote control
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

j o r r i t

Het is ongetwijfeld een goed apparaat, zoals we van Marantz gewend zijn, maar het uiterlijk van de nieuwe lijn kan me nog niet echt bekoren.

TurboMarco

Is er al een prijs bekend ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

#3
Citaat van: Marco op oktober 18, 2008, 02:20:42
Is er al een prijs bekend ?

Hier staat ie voor €900,- http://www.iear.nl/products.php?156326&utm_source=Kieskeurig&utm_medium=cpc
Dat is nog steeds een stevige prijs gelet op de concurentie. Een sony Sony BDP-S550B (ook net nieuw) zit zo rond de €400 met ongeveer de zelfde specs.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Lapti

meh, BD spelers zijn dus voorlopig nog even niet betaalbaar voor mij  nopompom
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

TurboMarco

hmmm....ik verwacht wel dat Marantz kennende binnen een half jaar met een forse prijsdaling komt ,dat moet ook wel gezien de concurerende prijzen,mijn inziens is 899,- in ieder geval behoorlijk aan de prijs om mij er van te overtuigen een Marantz BR speler te kopen  :eerie:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Citaat van: Marco op oktober 18, 2008, 12:08:17
hmmm....ik verwacht wel dat Marantz kennende binnen een half jaar met een forse prijsdaling komt ,dat moet ook wel gezien de concurerende prijzen,mijn inziens is 899,- in ieder geval behoorlijk aan de prijs om mij er van te overtuigen een Marantz BR speler te kopen  :eerie:

Heb je intresse in de speler Marco ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Ik heb intresse als de tijd daar is  :yes: ,eerst moeten ze de videotheken ruim voorzien van BR dan is het startsein pas echt begonnen.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Lapti

amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

Stadium III

Moet zeggen dat ze hier voort een dikke 30 films hebben op blu ray in de videotheek!

Eerst nog maar 9 maar er zijn er genoeg bijgekomen, gister indiana jones gekeken op blu ray zeer mooi !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

pg

hier waar ik woon hebben ze pas 3 br flims en die zijn ook altijd weg.
kijk dan wel op de ps3 maar die doet het goed genoeg voor mijn.
deze speler mag wel wat gekoper worde

scanspeakman

Als ik heel eerlijk ben, vind ik dit apparaat erg tegenvallen. Hoewel ik hem nog niet heb gezien of gehoord is het volgens mij gewoon één of andere OEM-bak. Op internet is daarover meer info te vinden; in dit geval is het meen ik een Panasonic BD30 of 35 maar dan zonder ethernet aansluiting.

Je ziet het ook al aan de design-technische mislukking dat het apparaat de nieuwe look heeft (met de lade in het midden) en dat er gewoon een ander apparaat ingelepeld is (lade aan de linkerzijde). Typisch geval van "jammer maar helaas"  :no:. Voor dit bedrag mag je naar mijn mening meer verwachten. De BD8003 is daarentegen wel erg goed gelukt!

Scanspeakman 

dmeerpa

Je kan wel eens groot gelijk hebben. Ik heb ook niet gesnapt waarom zie die lade daar links ingeplooid hebben.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

HiFi gek

Na een aantal maanden koopt Correct in Rotterdam via Marantz meestal een grote partij op .
Dan gaan ze ongeveer met zo'n 50% korting de deur uit , en na verloop van tijd worden de kortingen nog meestal wat groter .

Dus even wat gedult hebben en op de website letten of op de advertenties .


Groeten  EDWIN  B

joep

Iemand al in het bezit? Al een leuke prijs gespot?