Streamen audio bronnen AV receiver via Heos app naar Denon Home 350 werkt niet

Gestart door Sjaac, september 13, 2021, 19:02:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjaac

Ik heb een Marantz NR1200 receiver gekocht als vervanger van mijn oude Pioneer receiver, deze zat aangesloten op mijn vaste speakers ook van Pioneer.
De NR1200 heb ik aangesloten op deze luidspeakers en het geluid valt mij absoluut niet tegen als vervanger van de oude receiver.
In het achterhoofd had ik al het idee om hier ook de Danon Home 350 speakers op aan te sluiten (draadloos via Wi-Fi) voor o.a. in de eetkamer en de keuken.
Maar ik krijg het e.e.a. niet voor elkaar.
Wat wel lukt is om via de Heos app op alle speakers dus zowel vast als de Home 350 speakers internetradio, spotify, muziek van NAS, en via line in van 1 van de Home 350 speakers alles gelijktijdig zonder delay af te spelen.
Wat niet lukt is alle bronnen vanaf de AV receiver (tuner, cd, tvaudio, phono) af te spelen op zowel de vaste speakers als naar de Home350 speakers.
TV via optische kabel gekoppeld met pcm instelling.
CD via coax aangesloten
Phono natuurlijk met cinch.
Geluid is alleen te horen op de vaste speakers.
Zowel netwerk instellingen AV receiver reeds gereset en receiver ook opnieuw naar fabrieks instellingen gereset.
In de router UPnp op aan gezet, ook andere Router gebrobeerd maar niets helpt.

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Groeten

Sjaac

Bert Poelman

Heb je ergens een switch tussen? Sinds ik een switch achter de Marantz heb liggen werkt AirPlay niet meer