Marantz BD8002 Blu-ray

Gestart door scanspeakman, januari 04, 2008, 17:24:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thom

Citaat van: dmeerpa op januari 11, 2008, 11:01:59
Ja maar ik denk dat hij bedoeld is voor gebruik met de SR8002 of kleinere broerkes van de SR reeks.
mee eens is bedoelt voor de sr typs dus zal die daar meer op lijken

joep

#16
Amaai driedubbelkes zijn die begskus ons weer vreed voor.

http://www.youtube.com/watch?v=a7x5W2zo2Qw&feature=related


SoundZ

Dit design gaat weer de strakke kant op. Persoonlijk vond ik het ladefrontje van alle Marantz apparaten met een bolle voorkant en een gouden biesje om te kotsen. Komt er bij mij niet in of ik pak de slijptol, dat kan ook. Het oog wil ook wat.

De afgeronde hoeken van het frontje heb ik wel altijd fraai gevonden, heb alleen geen andere apparaten die bijpassend zijn.

mars

yep , ik vind het design ook een heel stuk beter zo :yes:

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Willem-A

Citaat van: joep op januari 11, 2008, 09:14:38
Beetje gek dat de BD8002 een vlakke voorzijde heeft en de AV8003 met MM8003 een naar de hoeken gebogen voorzijde zoals de PM-11S1. Als ik naar de typenummers kijk zou je toch zeggen dat het één geheel zou moeten vormen.

Is niet zo vreemd. De BD 8002 is een product uit de range serie en de AV 8003 en MM 8003 uit de premium line. Ik vraag me dus af of er ook een Blu-ray speler gaat komen in de premium uitvoering. Kan ik vast nog wat sparen. Ik heb al 14 euro!  pompom

dmeerpa

Citaat van: Willem-A op maart 30, 2008, 00:25:49
Is niet zo vreemd. De BD 8002 is een product uit de range serie en de AV 8003 en MM 8003 uit de premium line. Ik vraag me dus af of er ook een Blu-ray speler gaat komen in de premium uitvoering. Kan ik vast nog wat sparen. Ik heb al 14 euro!  pompom

Goed bezig, over 6 jaar heb je misschien genoeg gespaard om hem 2e hands te kopen  :-D
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

joep




Erg jammer dat Marantz niet alle spullen in alle kleuren meer verkoopt.
Zwart en zilver in één rek is ook niet alles.


dmeerpa

Geen Super-Audio CD via de BD8002.

Uit de handleiding : "Super audio CD (Only the sound on the CD layer can be heard. The sound on the high-density super audio CD layer cannot be heard.)"
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Lapti

amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

dmeerpa

Verdomme Marantz  violent1 

Ziet er naar uit dat ze hem enkel in het zwart uitbrengen  frusty

Zowel op hun site als in de catalogus 2008-2009 spreken ze neit over zilver voor de BD8003.
Als dat zo is, ben ik wel heel teleurgesteld, ik zie mijn geen zwart in mijn rek zitten, dan maar een ander merk en in de kast. De DB7003 misschien, maar die is qua design lelijk.

Petitie dat we grijs willen  :roll:
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

TurboMarco

wij willen grijs,wij willen grijs...wij willen grijs!!

WIJ EISEN GRIJS  :yes:
grijs !  :kwijl:

:lol:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Sander

#26
Past prima bij mijn setje :)


Maar dan wel in de zilveren uitvoering idd
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

WimPeu

Terecht alleen in zwart...Zwart = Stijl notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

HiFi gek

Het andere goede nieuws is .


In het februari 2009 nummer van het hifi blad MUSIC EMOTION  gaat de test verschijnen van de Marantz BD8002 .

Dus nog even één maand wachten en wij weten hoe hij uit de test komt , ik zie er i.i.g. naar uit .




Groeten  EDWIN  B

cheese

ik ook wil graag aan de blu ray maar dan wel het liefst van Marantz......ben benieuwd hoe goed hij is

gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge