thom's nieuwe project

Gestart door thom, augustus 24, 2007, 16:42:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: thom op september 12, 2007, 21:33:32
moes schuuren zijn ben zo dislekties als de pest, nog zo iets geks mensen die moeit hebben met schrijfen de zoon wordt geven. weet geeneens hoe ik dat moet schrijven frusty
Tip: schrijf je tekst eerst in Word of een andere tekstverwerker en kijk eerst of er ergens rode ribbels onder woorden staan. Verbeter deze indien aanwezig, en knip en plak dan de tekst op het forum ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

D.A.R.R.Y.L.

Of zoek een remedial teacher op, als je wilt natuurlijk.

mischa

Citaat van: Maurice op september 12, 2007, 21:59:50
Tip: schrijf je tekst eerst in Word of een andere tekstverwerker en kijk eerst of er ergens rode ribbels onder woorden staan. Verbeter deze indien aanwezig, en knip en plak dan de tekst op het forum ;)

Je kunt in plaats van Internet Explorer ook gebruik maken van Mozilla Firefox, daar zit een correctiefunctie ingebouwd.

Groeten,
Mischa
Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

thom


Maurice

Citaat van: thom op september 18, 2007, 08:06:55
jha komt wel goed hoor
Niet posten, maar bouwen  violent1
We willen wel resultaten ZIEN!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

Citaat van: Maurice op september 19, 2007, 16:43:34
Niet posten, maar bouwen  violent1
We willen wel resultaten ZIEN!
als jij nog effe en paar hondert stort kan ik alles kopen en heb ik ze van de week nog af goed :-P

nee maar ik ga van het weekend denk de filters halen, en dan weer sparen

thom

op aandringen van maurice :-P heb ik net me filter op gehaalt met aansluitingen en bedrading. heeft me weer 300,- bij elkaar gekost en heb er nog geen klank uit gehad, maarja als het dan of is heb ook echt goede speakers

is een aardig filter met hoge kwaliteit erin want nu gaan we gelijk voor het beste.

heb ook nog een goede soldeer bout gekocht om het dit keer een beetje netjes te houden.

en heb ook nog veruf gekocht bij de formido. dus heb weer lekker geshopt pompom

en nu dan maar wat pic's:








Maurice

Zo Thom, weer goed bezig  pompom

TIP: ik zie die speakerterminals, maar gebruik aub iets anders!
Wat je kunt doen is zwart glas/plexyglas uitzagen in de juiste vorm, en daar de terminals zelf in plaatsen. Die kunstof dingen die je nu hebt werken eigenlijk als een passieve radiator en gaan snel rammelen (spreek uit ervaring, heb soortgelijke ellende dingen in mijn speakers zitten).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

Citaat van: Maurice op september 21, 2007, 23:20:13
Zo Thom, weer goed bezig  pompom

TIP: ik zie die speakerterminals, maar gebruik aub iets anders!
Wat je kunt doen is zwart glas/plexyglas uitzagen in de juiste vorm, en daar de terminals zelf in plaatsen. Die kunstof dingen die je nu hebt werken eigenlijk als een passieve radiator en gaan snel rammelen (spreek uit ervaring, heb soortgelijke ellende dingen in mijn speakers zitten).
ik zet de componenten met een lijnpistool vast, en dat kunstof ding clown1 met pootjes die erbij zitten ook aan de onderkant vast.

Maurice

Citaat van: thom op september 22, 2007, 13:17:11
ik zet de componenten met een lijnpistool vast, en dat kunstof ding clown1 met pootjes die erbij zitten ook aan de onderkant vast.
Het gaat meer om die kunstof bak met luidsprekerterminals achter de HQ spoelen op de foto ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

Citaat van: Maurice op september 22, 2007, 18:51:05
Het gaat meer om die kunstof bak met luidsprekerterminals achter de HQ spoelen op de foto ;)
ah oke

thom

#41
er is weer wat beweging in de zaak, een speaker geverft en filter en snoeren ingebouwt.

ziet er iig beter uit dan me vorige speakers, verven is dus aardig gelukt.





en het filter zit aan de bovenkant vast met schroeven. die door gaatjes gaan die er al zaten en natuurlijk niet te vast gedraait zodat het eiland niet breekt :-P





en dan gaat er nog een plankie onder geschroeft tegen het vuil.

en nu de anderen maken, en geld voor wat speakers zijn te vinden frusty

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

Is die kleine normale audyn mkp voor je tweeter?
Zo ja zou ik die zeker vervangen voor de + variant of een Clarity SA cap!
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thom

Citaat van: S.B.Marantz op oktober 27, 2007, 17:37:36
Is die kleine normale audyn mkp voor je tweeter?
Zo ja zou ik die zeker vervangen voor de + variant of een Clarity SA cap!
nop die is voor het midde, de grote is voor tweet