Welke versterker?

Gestart door pietjepc, februari 27, 2011, 20:54:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: mars op maart 08, 2011, 00:56:40
stupid


Wat de ''pm 14'' meer in huis heeft , boven de 16 of 17 , is niet niks .( alleen al gezien de specs die ''LO '' op schreef)

Persoonlijk (LET WEL PERSOONLIJK HE!!!!!!!!) ben ik niet weg van de 16 en ''pm17'' , maar de ''pm14'' daar in tegen vind van een heel andere orde , en daar zou ik wel ( voor langere of kortere ? tijd) naar kunnen luisteren

Ik heb de PM16 gehad maar het was een mooie versterker die erg goed zijn werk deed het geluid versterken hoe het erin komt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Het is ook persoonlijk, zei mars.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op maart 08, 2011, 09:10:31
Het is ook persoonlijk, zei mars.

stond er ook zo groot dat ik er over heen las  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

Citaat van: mars op maart 08, 2011, 00:56:40
stupid


Wat de ''pm 14'' meer in huis heeft , boven de 16 of 17 , is niet niks .( alleen al gezien de specs die ''LO '' op schreef)

Persoonlijk (LET WEL PERSOONLIJK HE!!!!!!!!) ben ik niet weg van de 16 en ''pm17'' , maar de ''pm14'' daar in tegen vind van een heel andere orde , en daar zou ik wel ( voor langere of kortere ? tijd) naar kunnen luisteren

Ben het PERSOONLIJK helemaal met Mars eens.

RonaldW

IK ook :lol: persoonlijk blijf ik lekker naar mijn 16 luisteren, toegeven dat de 14 nog beter is gaat namelijk geld kosten hahaha
Marantz PM 16
Marantz NA 7004
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Superscope R330, Jamo concert 2

MadVillain

Anders gewoon de PM 95 mocht je hem tegenkomen. Dan ben je wel ff klaar.

Zorg wel voor goede stoppenkast want hij trekt kort 18A  :-o