Kabelzooi.....? Hoe ziet het er bij jou uit?

Gestart door lo, juli 02, 2010, 14:25:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

heb jij geen afdek dopjes op je open cinch
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Nee die lekstroom moet er toch ergens uit druppelen?

JohnWx

Citaat van: marvin op januari 30, 2012, 02:12:35
Nee die lekstroom moet er toch ergens uit druppelen?

zag geen bakje voor het opvangen of gaat dat terug het net op dat je geld retour krijgt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Misschien dat Cor er dinsdag een blik op kan werpen om dit mysterie te proberen helpen oplossen. :?

JohnWx

Citaat van: marvin op januari 30, 2012, 03:04:27
Misschien dat Cor er dinsdag een blik op kan werpen om dit mysterie te proberen helpen oplossen. :?

Moet lukken met Cor
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

rexp

Even weer omhoogschoppen want ik heb een plaatje:



Hier mist alleen nog de hi-level subwoofer kabel. Vind het zelf wel meevallen qua brei.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Die stekkerdoos kan echt
Spuit hem grijs met Hammerite en hij is audiofiel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

rexp

Ik luister elke dag met veel plezier naar mijn stekkerdoos.

Marvin

Kastje misschien recht tegen de muur, staat vast netter. 



rexp

Dan kan je geen goede foto van je kabels maken.

Marvin


Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81

Citaat van: John Wx op april 06, 2012, 19:04:16
Die stekkerdoos kan echt
Spuit hem grijs met Hammerite en hij is audiofiel

En met een houten kistje High End  clown1

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *