De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cheese

Citaat van: jowa op april 14, 2010, 13:07:29
Yep, gescoord in Frankrijk.
Soort van ruilhandel :-)
Een CD-16 naar Frankrijk en een B-300XS terug naar NL.

wilde ik ook nog voor gaan.....gelukkig niet waren we tegen elkaar gaan bieden...

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

jowa

Had voor mezelf ook een maximum prijs afgesproken, ben er onder gebleven.
Moet wel leuk blijven, het blijft een redelijk prijzige hobby, anders blijft er geen geld over

Maar ik heb de versterker voor wat ik er voor wilde betalen, gaat morgen op de post vanuit Frankrijk, hopelijk zaterdag binnen.  pompom

Dit was de enige echte upgrade die ik nog wilde doorvoeren en heb voor mijn gevoel nu een betere zet gedaan, dan voor twee mono blokken te gaan die ook te koop stonden.
Ik heb zo 4 x 100 Watt@8 Ohm en 4 x 200 Watt@4 Ohm, die moeten die Xanadu's helemaal in hun greep krijgen.  :-D


jowa

Heeft wat langer geduurt, maar de eindversterker is binnen!  pompom
Begin nu echt een zwarte Densen doosjes verzamelaar te worden  :-D

Van de week de kabels ombouwen via bi-wire naar bi-ampen en dan gaat het los  HB
Via eBay nieuwe banaanpluggen besteld, komen uit de UK, dus zal nu wel even duren door de ascrisis

Foto van tuner met de twee eindversterkers


Foto van de complete set zwarte Densen doosjes

lo

Bijzonder mooie combinatie, ook met je rack.  notworthy notworthy
Geniet ervan, ben benieuwd wat het wordt met je bi-amp ervaring :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Thanks, set staat nu te spelen op de nieuwe versterker en deze doet het perfect  pompom

In korte tijd zo via eBay een mooie set opgebouwd en door de verkoop van m'n oude spullen niet te veel er aan kwijt. :-)
Dat handelen blijkt achteraf wel een leuk onderdeel van de hobby, vooral de spanning of je iets heb voor minder dan je er maximaal kwijt aan wil. :yes:

WimPeu

Ziet er werkelijk fantastisch uit Joost.

Kun je de platen van je rek niet dichter bij elkaar plaatsen. De Densens zijn niet zo hoog en je kijkt nu tegen die gaten aan. lekker wat strakker op elkaar zou denk ik nog mooier zijn....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Zou de apparatuur graag dichter op elkaar hebben, alleen kan dat bij dit rek niet.
Ga nog wel een keer investeren in een ander rek, alleen merk ik dat audio/video meubels niet echt verkopen  :no:

Binnenkort een keer kijken of mijn oude video meubel in de hoek past, deze is een heel stuk lager.
Scheelt dan weer in het geluidsbeeld  :wink:

Mexicaanse Hond

Ik hoop dat je je nog op de muziek kunt concentreren met al dat moois.  :wink:
En inderdaad, black is beautiful.  :yes:

jowa

Dat lukt wel  :-D
Vriendin is er vanaaf niet, dus kan de aandacht volop de muziek richten :wink:, net dus lekker een cd van Sky op een behoorlijk nivo beluisterd  hello
Nu Emmylou Harris met Spyboy opstaan. Heerlijk live album  HB.

Marvin

Zijn jullie nu echte mannen?
Inter - Barcelona is op Nederland-3 hoor!  :-D

jowa

Citaat van: marvin op april 20, 2010, 20:50:27
Zijn jullie nu echte mannen?
Inter - Barcelona is op Nederland-3 hoor!  :-D

Inter - Barcewat? Huh, kan je dat eten?  :?
Ben geen liefhebber van voetbal, beter gezegt, het interesseerd me geen bal (hoe toepasselijk bij voetbal  :schater:)

Zo met het WK breekt er voor mij weer een heerlijke tijd aan, ik hoop dat Nederland vaak s-avonds moet voetballen en dat ze ver komen. Dan is er geen kip op de weg en kan ik heerlijk fietsen en genieten.

Veel kijkplezier in ieder geval, ik ga nog even lekker muziek luisteren en wat eten  :-)

WimPeu

Citaat van: marvin op april 20, 2010, 20:50:27
Zijn jullie nu echte mannen?
Inter - Barcelona is op Nederland-3 hoor!  :-D

Idd en nog geen spektakel wel weer even een Hollands moment...

(sorry voor de topic vervuiling)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

MadVillain

Citaat van: jowa op april 20, 2010, 21:07:13
Inter - Barcewat? Huh, kan je dat eten?  :?
Ben geen liefhebber van voetbal, beter gezegt, het interesseerd me geen bal (hoe toepasselijk bij voetbal  :schater:)

Zo met het WK breekt er voor mij weer een heerlijke tijd aan, ik hoop dat Nederland vaak s-avonds moet voetballen en dat ze ver komen. Dan is er geen kip op de weg en kan ik heerlijk fietsen en genieten.

Veel kijkplezier in ieder geval, ik ga nog even lekker muziek luisteren en wat eten  :-)


notworthy notworthy notworthy

Ik deel hetzelfde :D Begrijp het totaal niet. Ook al heb ik als jongetje veel gevoetbald, het ernaar kijken doet mij totaal niet.

Doe mij maar een goed album ;)

jowa

Citaat van: WimPeu op april 20, 2010, 20:30:00
Ziet er werkelijk fantastisch uit Joost.

Kun je de platen van je rek niet dichter bij elkaar plaatsen. De Densens zijn niet zo hoog en je kijkt nu tegen die gaten aan. lekker wat strakker op elkaar zou denk ik nog mooier zijn....


U vraagt wij (huh bedoel ik) draaien. Heb het video meubel erbij gehaald, was toch over en daar de set ingezet.
Ben er zelf wel content mee, morgen antwoord van vriendin afwachten  :-D

Alles staat nu wel zeer dicht op elkaar, weet niet wat voor invloed dit heeft op het geluid, ga er nog wel een keer voor zitten met wat bekende muziek.

Moet dan ook de houtenblokjes onder de versterkers zetten, punt is dat het spul bij elkaar zo'n dikke veertig kilo weegt (2 ev, vv en tuner) :|
Het staat nu echter ook op hout (is dan wel fineer), dus misschien niet meer nodig  :wink:

Mexicaanse Hond

Kijk wel uit voor zwerfstromen in deze opstelling!  :wink: