De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Dat is inderdaad een tijd geleden....leuk om weer eens wat van je te lezen! Zo mis ik bijvoorbeeld ook al een tijd posts van Marantz81 etc...etc... Enfin, de set is er nog en je bent een en ander aan het verfraaien..... :yes:

Cornelis1921

Joost, succes met het zoeken van een nieuwe woning. :yes: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jowa

Thanks all.
De set is er nog, ondanks dat m'n vrouw zo nu en dan aan het lobbyen is voor kleinere luidsprekers.
Het enige wat is veranderd is dat de wii weer een vaste plek in de woonkamer heeft. Dan kan de ukster (5,5 ondertussen) zich lekker uitleven.
En heel boos worden als papa een keertje wint. ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

WimPeu

Leuke plannen Joost. Papa wint nu nog zo nu en dan maar dat gaat snel voorbij. Er is geen game meer waar ik beter in ben dan mijn zoontje.. shutup   :schater:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Ondertussen bezig geweest met het thuisnetwerk.
Ik heb de eigen router er tussen uit gegooid, de fritz!box geupdate en getuned, extra Netgear switch gekocht en Wifi op de Fritz!box aangezet.
Alles is nu veel sneller, ook wifi.
Even een test gedaan met Speedtest. Best wel leuke resultaten :-)




Sent from my iPhone using Tapatalk

jowa

Nu alleen nog één van de kabels naar de woonkamer opnieuw afmonteren. Zit een storing in de plug. Denk iets niet goed vastgeknepen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vinyl_Fuchs

Citaat van: jowa op september 09, 2016, 00:44:38
Ondertussen bezig geweest met het thuisnetwerk.
Ik heb de eigen router er tussen uit gegooid, de fritz!box geupdate en getuned, extra Netgear switch gekocht en Wifi op de Fritz!box aangezet.
Alles is nu veel sneller, ook wifi.
Even een test gedaan met Speedtest. Best wel leuke resultaten :-)




Sent from my iPhone using Tapatalk
Wtf heb jij Max Verstappen in je netwerk verwerkt?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

sjoek

Citaat van: jowa op september 09, 2016, 00:44:38
Ondertussen bezig geweest met het thuisnetwerk.
Ik heb de eigen router er tussen uit gegooid, de fritz!box geupdate en getuned, extra Netgear switch gekocht en Wifi op de Fritz!box aangezet.
Alles is nu veel sneller, ook wifi.
Even een test gedaan met Speedtest. Best wel leuke resultaten :-)




Sent from my iPhone using Tapatalk

Wow......... wat een snelheid notworthy.
Hier is 12mbps op dit moment het hoogste verkrijgbaar. Normaal 65 mbps ongeveer.

Vraagje hoeveel gebruik je er echt van? Ik neem aan dat als je iets download je hd deze snelheid niet aan kan?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Zep

Lekker snel  :yes:
Via XS4all met je fritz!box?, fijn ding is dat.

Heb hier nog niet zo lang geleden door heel het huis CAT6 kabel getrokken, geknepen en gepatched voor het glasvezel netwerk. Draadloos is hier alleen voor de tablet/gsm.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

DansaN

Citaat van: Zep op september 09, 2016, 09:45:40
Lekker snel  :yes:
Via XS4all met je fritz!box?, fijn ding is dat.

Heb hier nog niet zo lang geleden door heel het huis CAT6 kabel getrokken, geknepen en gepatched voor het glasvezel netwerk. Draadloos is hier alleen voor de tablet/gsm.
Is dat in elk huis een beetje makkelijk te doen?
Mijn verbinding naar zolder is nu nog via homeplug (elektra) en ik heb totaal geen ervaring met het trekken van CAT kabels.

Mijn internet komt ook niet binnen in de meterkast, maar in de woonkamer.

jowa

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 09, 2016, 01:54:48
Wtf heb jij Max Verstappen in je netwerk verwerkt?

Nee, sinds het voorjaar overgestapt op glasvezel en een lekker vlot abbo'tje :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

jowa

Citaat van: sjoek op september 09, 2016, 07:25:35
Wow......... wat een snelheid notworthy.
Hier is 12mbps op dit moment het hoogste verkrijgbaar. Normaal 65 mbps ongeveer.

Vraagje hoeveel gebruik je er echt van? Ik neem aan dat als je iets download je hd deze snelheid niet aan kan?

Er zitten hier soms drie mensen tegelijk Netflix te streamen.
M'n ssd in m'n laptop kan 520 Mbps aan, ik heb een aparte ssd voor downloaden.

Voor m'n werk moet ik wel eens OVA's downloaden van meer dan 4GB. Dan is een beetje snelheid wel lekker b




Sent from my iPhone using Tapatalk

sjoek

Je hoeft dan geen haperingen te verwachten in ieder geval :-D
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Zep

Citaat van: DansaN op september 09, 2016, 13:57:46
Is dat in elk huis een beetje makkelijk te doen?
Mijn verbinding naar zolder is nu nog via homeplug (elektra) en ik heb totaal geen ervaring met het trekken van CAT kabels.

Mijn internet komt ook niet binnen in de meterkast, maar in de woonkamer.

Hoi DansaN, ik heb ook een tijdje met een homeplug gewerkt maar dat beperkt je snelheid idd. Zelf woon ik in een nieuwbouw huis waar in de meterkast leidingen uitkomen vanuit alle vertrekken. In dat geval is het niet moeilijk om de draden te trekken, zelfs 2 door 1 leiding. En anders wordt het gaten boren, dat is weer iets minder  :|
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*