De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zoldar

Tevreden gebruiker hier :yes:
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

jowa

Citaat van: lo op augustus 09, 2013, 22:46:43
Goed bezig geweest Joost  pompom Je leest wel meer goede berichten over ocos.

Thanks. De kabels bevallen prima. Erg makkelijk aan te sluiten en ook nog eens lekker dun. Wel wat stug, maar dat mag de pret niet drukken.

Hierbij wat nieuwe foto's. Ook de opening post aangepast met nieuwe foto's en tekst.


Zoldar

Staan de dynaudios erg dicht bij de muur?
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

jowa

O ja, kabel zooi valt wel mee. Moet alleen de kabel van de lamp op de kast nog met dubbelzijdig tape wegwerken  :-D
In de goot zit gewoon 3x2,52, dus geen dun spul.

De luidsprekers staan wel erg dicht tegen de muur. Kan nu helaas niet anders in deze opstelling.
De basreflexpoorten zijn opgevuld met sokken.... nu dus een dicht systeem.  :-D

jowa

Was m'n oude bronnen in de opening post aan het bijwerken.
Ooit gestart met een dual-cassette deck van Realistic, type SCT-28 aangesloten op een Tensai  gettoblaster.  HB
Daar is het virus ooit mee begonnen.  HLP


WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

jowa

#531
Eindelijk de tijd aan het nemen om m'n CD's te gaan rippen.
Doe het de easy way via Monkey Media en in FLAC formaat. Daar kan de SBT goed mee overweg.
Eerst naar de interne HD van 1 TB en daarna naar de 3TB mirror op de NAS.
Voor dat laatste leg wel tijdelijk een ethernet kabel door de gang. Kan dan blazen op 1 Gb i.p.v. 72 Mb via wireless. Redelijk druk hier in het appartementen complex en ook nog eens een aantal overlapping networks  frusty

Ook maar eens starten met m'n al gedownloade muziek te kuisen. Muziek die ik op cd heb en in mp3-formaat gaat weg en wordt vervangen door flac-formaat.

JohnWx

Mooi


alleen die stof ook altijd  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: jowa op augustus 11, 2013, 20:19:01
Eindelijk de tijd aan het nemen om m'n CD's te gaan rippen.
Doe het de easy way via Monkey Media en in FLAC formaat. Daar kan de SBT goed mee overweg.
Eerst naar de interne HD van 1 TB en daarna naar de 3TB mirror op de NAS.
Voor dat laatste leg wel tijdelijk een ethernet kabel door de gang. Kan dan blazen op 1 Gb i.p.v. 72 Mb via wireless. Redelijk druk hier in het appartementen complex en ook nog eens een aantal overlapping networks  frusty

Ook maar eens starten met m'n al gedownloade muziek te kuizen. Muziek die ik op cd heb en in mp3-formaat gaat weg en wordt vervangen door flac-formaat.
Succes leuke bezigheid.   :roll: hello
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

jowa

Gister de eerste stapel geript. Ben pas bij halverwege BLØF  :-o
Gaat nog wel even duren voordat alles is geript.
Via MonkeyMedia in ieder geval bij 9 vd 10 CD's gelijk de info erbij, scheelt weer een hoop overtik werk.

Nu even thuis lunchen, niemand thuis, dus even goed opengezet.  :-D  HB
Zit met een grote smile te luisteren. Het is nu helemaal naar m'n zin.


lo

Wil die smile wel eens life meemaken als jij aan het luisteren bent  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: jowa op augustus 11, 2013, 20:19:01
Eindelijk de tijd aan het nemen om m'n CD's te gaan rippen.
Doe het de easy way via Monkey Media en in FLAC formaat. Daar kan de SBT goed mee overweg.
Eerst naar de interne HD van 1 TB en daarna naar de 3TB mirror op de NAS.
Voor dat laatste leg wel tijdelijk een ethernet kabel door de gang. Kan dan blazen op 1 Gb i.p.v. 72 Mb via wireless. Redelijk druk hier in het appartementen complex en ook nog eens een aantal overlapping networks  frusty

Ook maar eens starten met m'n al gedownloade muziek te kuisen. Muziek die ik op cd heb en in mp3-formaat gaat weg en wordt vervangen door flac-formaat.
... ik heb er nu de eerste 350 op een HDD staan. Wanneer ik zin heb dan pak ik een stapeltje, het moet geen weerzin gaan opwekken.

Waarom heb jij voor MediaMonkey gekozen? Die ken ik niet.
Zelf gebruik ik DBPoweramp, werkt uitstekend en idd. direct alle metadata en cover worden toegevoegd.

jowa

Ik ga zeker op 'n gemakkie rippen, want de player in m'n laptop is niet zo snel. Hij doet het wel zeer goed. Nog geen weigering gehad die ik niet kon oplossen door de CD beter schoon te maken.

MediaMonkey gebruik al zeer lang en heb ik een licentie voor.
Het kan zeer grote hoeveelheden muziek files aan, heb er nu zo'n 54k.
Vandaar het opschonen, muziek die ik of de rest van de familie niet goed vinden weggooien, CD's rippen naar flac en de mp3's daarvan weggooien.
Verder zit er een integratie naar LMS en de SBT.

DBPoweramp ken ik zelf niet dus geen mening.

jowa

Citaat van: lo op augustus 12, 2013, 15:17:11
Wil die smile wel eens life meemaken als jij aan het luisteren bent  :yes:

Zal eens een balletje opgooien bij de vrouwen. Hun een za of zo een keer de deur uit en ik een M&G organiseren voor pak 'm beet 3 à 4 man.
Ze is nu echter druk bezig met haar scriptie, zal denk ik nov/dec worden.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.