De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Jij hecht je dus ook niet aan materie... :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Da's compleet over sinds de kleine er is  :-)

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Nordost Tyr verkocht  pompom
Cardas Golden Reference komt donderdag of vrijdag hier aan.  hello

Van den Hul the Inspirantion nog niet binnen  nopompom. Hopelijk vandaag, dan kunnen de leenkabels terug naar Frits.

xander32

Ben benieuwd wat je van de ic gaat vinden.


Sander.
Citaat van: jowa op mei 31, 2011, 11:35:17
Nordost Tyr verkocht  pompom
Cardas Golden Reference komt donderdag of vrijdag hier aan.  hello

Van den Hul the Inspirantion nog niet binnen  nopompom. Hopelijk vandaag, dan kunnen de leenkabels terug naar Frits.

jowa

Cardas Golden Reference er van het weekend tussen gezet, nog niet naar de set echt geluisterd, maar de set klinkt niet slecht.
Hopelijk komt einde van de week eindelijk de VDH the Inspiration binnen, kan ik weer bi-amp gaan draaien.

Pjotr27

#246
En de kabel van Fritz al geprobeerd? vandenHul 3T de Mountain....

Marantz 81


Pjotr27

Citaat van: Marantz 81 op juni 11, 2011, 10:47:26
http://www.vandenhul.nl/p_C10.aspx  :-D

Nee de 3T serie is heel veel beter, ik heb nu een The Rock op proef ( 1.5 m XLR) die is fantastisch en speelt beter als Siltech Signature....
Ik heb een 3T The Mountain besteld en de The Rock gaat in de verkoop...

xander32

Is de 3T heel wat beter of ervaar jij in jouw set-up de 3T als heel wat beter  :wink:.


Sander.
Citaat van: Pjotr27 op juni 11, 2011, 10:59:12
Nee de 3T serie is heel veel beter, ik heb nu een The Rock op proef ( 1.5 m XLR) die is fantastisch en speelt beter als Siltech Signature....
Ik heb een 3T The Mountain besteld en de The Rock gaat in de verkoop...

Pjotr27

Citaat van: xander32 op juni 11, 2011, 11:29:49
Is de 3T heel wat beter of ervaar jij in jouw set-up de 3T als heel wat beter  :wink:.


Sander.

Nee A.J. vandenHul zelf zegt dat.... 3t is heel revolutionair... nog nooit heeft iemand zo`n kabel ontworpen...
Ik heb al heel veel van hem gehoord bij o.a. Fritz maar dit slaat echt alles....
Speelt gewoon een interlink van 5000 euro ( Siltech Signature) compleet weg.... :-)

jowa

De kabel die ik van Frits te leen heb is de VDH the Mountain. Nog niet in de set beluisterd, de nieuwe VDH the Inspiration LS kabels komen nl pas vanmiddag binnen  :gaap:

Gisteravond de VDH D-352 terug gebracht die ik van Frits mocht gebruiken om te checken of het een goede vervanger was vor mijn Nordost. Inspelen heeft langer geduurt dan ik dacht, maar is geen slechte kabel.
Vanwege de nieuwe opzet heb ik toch voor de VDH the Inspiration gekozen, omdat deze a) bi-amped mogelijkheden bied en b) is afgeschermd, de LS kabel loopt in de nieuwe opzet erg dicht langs de power kabels.


xander32

Als ik A.J vandenHul was zei ik dat ook als ik daarmee mijn brood moest verdienen  :yes:.


Sander.

Citaat van: Pjotr27 op juni 11, 2011, 11:50:46
Nee A.J. vandenHul zelf zegt dat.... 3t is heel revolutionair... nog nooit heeft iemand zo`n kabel ontworpen...
Ik heb al heel veel van hem gehoord bij o.a. Fritz maar dit slaat echt alles....
Speelt gewoon een interlink van 5000 euro ( Siltech Signature) compleet weg.... :-)

xander32

Ben benieuwd naar jouw ervaringen zo, kan je al wat vertellen betreft de Cardas  :yes:.


Sander.
Citaat van: jowa op juni 11, 2011, 14:51:00
De kabel die ik van Frits te leen heb is de VDH the Mountain. Nog niet in de set beluisterd, de nieuwe VDH the Inspiration LS kabels komen nl pas vanmiddag binnen  :gaap:

Gisteravond de VDH D-352 terug gebracht die ik van Frits mocht gebruiken om te checken of het een goede vervanger was vor mijn Nordost. Inspelen heeft langer geduurt dan ik dacht, maar is geen slechte kabel.
Vanwege de nieuwe opzet heb ik toch voor de VDH the Inspiration gekozen, omdat deze a) bi-amped mogelijkheden bied en b) is afgeschermd, de LS kabel loopt in de nieuwe opzet erg dicht langs de power kabels.

Pjotr27

Citaat van: xander32 op juni 11, 2011, 14:56:25
Als ik A.J vandenHul was zei ik dat ook als ik daarmee mijn brood moest verdienen  :yes:.


Sander.

De vraag was toch niet of vandenHul kabels goed zijn maar of de 3T beter is als de andere...