Low-budget day pt2

Gestart door PM95, juni 20, 2012, 18:40:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Je neemt een paar buisjes, haai end speakers van de kringloop en een oud radio programma van een zeezender met een nostalgisch boek...   dan moet het wel klinken.

Mocht de huidige generatie dit meegemaakt hebben of ooit vertelt zijn ?



Verstuurd vanaf mijn moto e6s met Tapatalk

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Vinyl_Fuchs

En niet te vergeten: stukje beleving. :wink:
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Paul

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juli 07, 2021, 19:50:52
En niet te vergeten: stukje beleving. :wink:

Dat bedoel ik 🤗 de juiste defenitie van muziek beleven met Marantz of verzin het maar.

En met de oudere jongeren van hier van het 1ste uur die ik heel lang niet gezien hebt.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Ik neem wel de argon streamert mee :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Vinyl_Fuchs

Citaat van: TurboMarco op juli 07, 2021, 23:04:20
Ik neem wel de argon streamert mee :-)
Valt buiten low-budget.  :-D Chromecast ok.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

TurboMarco

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juli 08, 2021, 00:09:18
Valt buiten low-budget.  :-D Chromecast ok.
Ok dan neem ik de chromecast mee :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin




En anders steek je deze maar in je gaatje.... [emoji1787]

TurboMarco

Die heb ik al in gebruik ,maar dan in het reguliere gaatje :lol:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Ik probeer morgen wat fitter te zijn na de tweede prik  :-(
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op juli 10, 2021, 21:01:05
Ik probeer morgen wat fitter te zijn na de tweede prik  :-(

Vandaag ook m,n 2e AZ gehad, kop op John we zijn nog jong. 🙄😅
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Hier zo fit als een hoentje ,goed ik rook mn leven als een ketter en ben een wappie. :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Hardware vanavond nog even getest en ok bevonden.

@ Paul vergeet a.u.b de stands niet.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

 :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:


puke puke puke puke puke puke puke


:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


ps: niet schrikken van gods wonder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Stadium III

Hier ook up and running ! :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul

Citaat van: TurboMarco op juli 11, 2021, 00:07:37
Hardware vanavond nog even getest en ok bevonden.

@ Paul vergeet a.u.b de stands niet.

Alles staat klaar, behalve de muziek dat zou jij regelen via de streamer ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site