Leeg, leger, leegst....()

Gestart door 211, juli 25, 2011, 23:47:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 81

mooi dat je zoveel winst hebt behaald met je veranderingen  :yes: pompom pompom

zelf ben ik er ook tot in den treure  :schater: mee bezig geweest om het goed te krijgen byebye

211

Opstelling (langs de lange kant van de muur) blijft.
De winst is te groot om weer terug te gaan
Ik heb nu wel een hele ongezellige woonkamer
Maar dat wordt weer een mooi najaar/winter project... :wink:
Zolang je maar geniet....

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

#18
 :-D stupid Hoezo? Ik heb een heel "gezellige" woonkamer, maar een beroerde akoestiek (al eerder aangeven op dit forum). Daar hoop ik ooit eens verandering in te brengen. Nee, niet in de gezellige opstelling, hoewel niets heilig is. Helaas geen geld voor flatscreen, want dan zou die aan de wand gaan en zou de CRT tussen de audio uitgaan. Een ander meubel is met oog op de toekomst ook geen goede optie. Het akoestisch gat valt nogal mee, maar de instrumenten komen niet mooi los (genoeg) van de speakers. 't Is ook altijd wat. Binnenkort komen de pics ter illustratie van de situatie (dat rijmt tenminste wel).
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *