Wat zou je nog weer willen van Marantz

Gestart door jwx, november 26, 2010, 09:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Welk Marantz ding zou je ooit nog wel is willen hebben uit het verleden of weer


Zelf wil ik nog wel is weer een PM80 met een CD80 keertje of 2 gehad en steeds weer spijt toen het weg was en een mooie Onkyo Integra DD draaitafel

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Er staat een CD-80 op Marktplaats nu.
Ik zou wel een CD12 LE lusten en doe er maar een PM-95 bij.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 26, 2010, 10:03:57
Er staat een CD-80 op Marktplaats nu.
Ik zou wel een CD12 LE lusten en doe er maar een PM-95 bij.

hoest met de CD94
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Zonder twijfel een CD-10  notworthy...ondanks dat ik eigenlijk geen CD's meer draai. Misschien dan wel weer... :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

Ik heb het nog nooit gehad maar een oude Marantz receiver of een oude tuner zou ik wel willen hebben.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op november 26, 2010, 10:07:04
hoest met de CD94
Laadt en leest geen CD's meer, maar moet wachten op reparatie vanwege een tegenvaller met de auto.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 26, 2010, 11:59:39
Laadt en leest geen CD's meer, maar moet wachten op reparatie vanwege een tegenvaller met de auto.

Wisten in de garage niks van audio?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Leken me geen liefhebbers van de betere geluidsweergave, nee.

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op november 26, 2010, 10:20:55
Zonder twijfel een CD-10  notworthy...ondanks dat ik eigenlijk geen CD's meer draai. Misschien dan wel weer... :angel:
Yeah, right.

Marvin

Niet uit het verleden en ook niet weer, maar ik zou wel oor hebben in een serieuze hd-dac.
Ben daarin wel een beetje bang dat enkel een Marantz logo op dat soort dingen me alleen al 1000euro kost.


JohnWx

Een MARANTZ SR-82 samen met een SM-80, ook nog steeds spijt van  :cry:


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 26, 2010, 11:59:39
Laadt en leest geen CD's meer, maar moet wachten op reparatie vanwege een tegenvaller met de auto.

Het zit je ook niet mee heh.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

vielzweck

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

HiFi gek

Niet uit het verleden maar uit het heden .

Als ik de kans krijgt zou ik dolgraag de Marantz mono blokken MA9-S2 + de voor versterker SC7-S2 aanschaffen .
Niet nieuw maar tweedehands  :yes:



Groeten  EDWIN  B