Te koop/gezocht sectie zichtbaar voor niet-leden

Gestart door PM95, augustus 16, 2010, 18:30:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Deze sectie zichtbaar voor niet-leden ?

Zichtbaar voor iedereen
4 (21.1%)
Zichtbaar voor Marantzforum-leden
13 (68.4%)
Maakt mij niets uit
2 (10.5%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: augustus 21, 2010, 18:30:09

TurboMarco

Persoonlijk stem ik voor optie 2 ,de reden daarvoor is dat men vaak kiest voor aangepaste ....  :wink:  lagere prijzen voor Forum-leden .
Aangezien iedereen dus ook niet-leden met deze sectie mee kunnen kijken kan het gebeuren dat de verkoop van je waar anders verloopt zoals je gehoopt had.

grtz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Ik weet dat Marco ooit zo een lagere verkoopprijs aan een niet-forumlid moest geven.

Aan jullie de keus of we het "te koop/gezocht" gedeelte zichtbaar laten voor niet-leden of niet.
Meerderheid van stemmen zal gelden.
Mijn voorstel is om op 31-8-2010 de balans op te maken.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Ik ben het wel met Marco eens !
Je kunt leden onderling wel eens matsen !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Whisper.nl

Dan kom je alleen handelaren tegen die op jacht zijn naar enz.

Niet zichtbaar.

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

TurboMarco

Toevallig dat ik nu ineens zoveel te koop heb staan  :-D ,maar de prijzen die op Marktplaats staan liegen er niet om.

Op andere forums waar ik actief ben ga ik het een en ander aanpassen .

grtz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

MO

Zichtbaar voor iedereen!
Men komt hier wellicht na een speurtocht via Google en dan heeft men toch zijn best gedaan.
Als je wat korting wilt geven aan forumleden die al wat langer lid zijn doe je dat toch gewoon via PM?  :yes:

Cheers!

marc
bla

TurboMarco

Korting op een korting  :-o ,ik vind dat we wijs genoeg  zijn om een eerlijke vraagprijs op te geven , indien men interesse heeft dan volgt er idd een PM ,maar verteld maar eens aan een broodkoper van Marktplaats dat de prijzen op het net variabel zijn door dat men net iets meer op heeft met bekenden......ook al zijn het veelal bekenden van een forum,op die manier help je marges om zeep  nopompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

lo

"Te koop gezocht" alleen voor leden, met in achtneming van de geldende regels voor "te koop gezocht".
Dit inderdaad om koopjes jagers tegen te gaan die met een matsprijsje gaan lopen en vervolgens niets meer van zich laten horen.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: Marco op augustus 16, 2010, 19:05:37
Korting op een korting  :-o ,ik vind dat we wijs genoeg  zijn om een eerlijke vraagprijs op te geven , indien men interesse heeft dan volgt er idd een PM ,maar verteld maar eens aan een broodkoper van Marktplaats dat de prijzen op het net variabel zijn door dat men net iets meer op heeft met bekenden......ook al zijn het veelal bekenden van een forum,op die manier help je marges om zeep  nopompom

Beste Marco,

Ik heb de zin drie keer gelezen maar halverwege ben ik het spoort bijster.
Kun je toelichten wat je bedoeld.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

vielzweck

zichtbaar voor iedereen (als het nou vieze plaatjes waren) 
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WimPeu

Alleen voor de forum leden. Als je iets wilt verkopen aan anderen zet je je spullen daar toch ook gewoonn te koop. Als je hier mensen een mooiere prijs wilt geven kan dat zo zonder dat je daar over hoeft te PMen ed.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Voor iedereen, want een markt kan niet transparant genoeg zijn.

TurboMarco

Citaat van: Whisper.nl op augustus 16, 2010, 20:05:43
De laatste twee regels.

Groet Whisper.
Op marktplaats houd men meestal een ruime marge aan ,op. een forum ga je daar anders mee om vanwege bekenden
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)