Marantz forum bij MIJ wel heel erg traag.

Gestart door mars, februari 04, 2010, 19:36:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mahansz

Citaat van: MadVillain op februari 04, 2010, 20:34:25
Supersnel hier!

Via de iPhone/werk en thuis. Allen sjnel!

me too here! voor beiden!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mars

Citaat van: lo op februari 04, 2010, 21:23:43
Tav het verhaal van mars mbt typen in het "venster" heb ik hetzelfde probleem. Zowel bij PM of de normale posts doe je dit in je type venster. Als dit vol is en je naar beneden en boven kunt scrollen, verschuift het venster inderdaad telkens weer naar boven en zie je de regels die buiten het venster vallen niet. Dan moet je weer naar beneden scrollen. Zolang je typt kun je zien wat je doet, maar zodra je stopt schuift ie weer weg. Hinderlijk als je, zoals ik, wel eens lang van stof bent.

groet,

lo

Oi Lo


ja lastig is dat , nu ook terwijl ik dit typ zie ik niet wat ik doe :roll:

hey maar gelukkig ben ik niet zo lang van stof waaaaahaha dat schilt :wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: mahansz op februari 04, 2010, 21:30:39
me too here! voor beiden!

oi,


Jaaaaaaaaa oke , maar jullie zitten al in de space age .
Ik weet sinds kort ( nou ja :wink:) hoe ik een pc aan en uit moet zetten op de correcte manier, in plaats van hem uit het raam te donderen  :|
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Citaat van: lo op februari 04, 2010, 21:23:43
Tav het verhaal van mars mbt typen in het "venster" heb ik hetzelfde probleem. Zowel bij PM of de normale posts doe je dit in je type venster. Als dit vol is en je naar beneden en boven kunt scrollen, verschuift het venster inderdaad telkens weer naar boven en zie je de regels die buiten het venster vallen niet. Dan moet je weer naar beneden scrollen. Zolang je typt kun je zien wat je doet, maar zodra je stopt schuift ie weer weg. Hinderlijk als je, zoals ik, wel eens lang van stof bent.

groet,

lo
Ik herken het, is echter in nagenoeg alle entry boxes op internet zo, dus niet specifiek in dit forum.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Hier geen problemen meer met sloooom internet !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Citaat van: Maurice op februari 04, 2010, 21:37:11
Ik herken het, is echter in nagenoeg alle entry boxes op internet zo, dus niet specifiek in dit forum.

Oké.
Dank voor je antwoordt. Moet ik misschien maar korter van stof worden :-D
Kleiner letter type? :-D :-D
Zie iedereen al met een loep achter het forum zitten :schater: :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.