Muziek sites

Gestart door Maurice, oktober 06, 2005, 20:34:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Zonder muziek geen Marantz! Geef hier je links naar interessante en goede muzieksites.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude


celicav8


Stefan

gaat het hier alleen om legale sites   shutup
SR-7008
DV-6400
Focal 836V
Focal CC 800
REL Q-200

Maurice

Citaat van: Stefan op juni 13, 2007, 14:59:09
gaat het hier alleen om legale sites   shutup
Ja, want illegale sites mogen niet  :wink:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op juni 27, 2007, 10:44:11
http://www.kroese-online.nl/

Deze link kreeg ik van Maurice.

Uitermate goede en goedkope cd-winkel, die nu ook eindelijk een webwinkel heeft  notworthy
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Citaat van: Maurice op juni 27, 2007, 12:44:17
Uitermate goede en goedkope cd-winkel, die nu ook eindelijk een webwinkel heeft  notworthy

Aardige gasten daar in Arnhem.
Wilde de nwe Paricia Barber daar bestellen, storing op hun site en ff gebeld en gemeld.
Kreeg bij de bestelling een gratis jazz cd als attentie voor het melden van de storing.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op juni 27, 2007, 22:05:26
Aardige gasten daar in Arnhem.
Wilde de nwe Paricia Barber daar bestellen, storing op hun site en ff gebeld en gemeld.
Kreeg bij de bestelling een gratis jazz cd als attentie voor het melden van de storing.

Dat is zeker aardig! Welke cd?

Ik koop al zeker 10 jaar uitsluitend bij deze cd-winkel, voordat ze in Arnhem zaten bij hun vestiging in Nijmegen.
Meestal zie je een behoorlijk verloop bij winkels die in het centrum zitten, maar hier werken echt al al die tijd dezelfde mensen!
Hebben een behoorlijke kennis van muziek en hebben vaak de cd's al zodra ze in het buitenland gereleased zijn terwijl de planning voor europa nog niet eens bekend is.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Citaat van: Maurice op juni 27, 2007, 22:25:03
Dat is zeker aardig! Welke cd?

Ik koop al zeker 10 jaar uitsluitend bij deze cd-winkel, voordat ze in Arnhem zaten bij hun vestiging in Nijmegen.
Meestal zie je een behoorlijk verloop bij winkels die in het centrum zitten, maar hier werken echt al al die tijd dezelfde mensen!
Hebben een behoorlijke kennis van muziek en hebben vaak de cd's al zodra ze in het buitenland gereleased zijn terwijl de planning voor europa nog niet eens bekend is.

Your guide to the north sea jazz festival.
Dus een cd van artiesten die optreden op 13 t/m 15 juli as in het Ahoy in Rotterdam.

Gaat mij meer om het gebaar dan de waarde van de cd.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site