marantz 2270

Gestart door HAL9000, februari 27, 2007, 00:27:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Citaat van: HAL9000 op februari 27, 2007, 18:38:55







ik ben sony fan in dat opzicht maar ik had  een high-end merk gezien die ik mooi vond klinken.
kom even niet op de naam (audio recearch???)



Ook audio Research maakt dankbaar gebruik van Philips componenten,ze maken zelfs veelal gebruik vd SAA7341 dac die in veel Philips spelers toegepast word,natuurlijk zal de analoge outputstage wel anders uitgevoerd zijn,dat mag op zn minst ook wel gezien de hogere aanschafprijs  :-)
Verkijk je iig niet op het feit dat er heel veel spelers zijn met Philips  componenten.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

HAL9000

Citaat van: Marco op februari 28, 2007, 02:54:14
Citaat van: HAL9000 op februari 27, 2007, 18:38:55







ik ben sony fan in dat opzicht maar ik had  een high-end merk gezien die ik mooi vond klinken.
kom even niet op de naam (audio recearch???)



Ook audio Research maakt dankbaar gebruik van Philips componenten,ze maken zelfs veelal gebruik vd SAA7341 dac die in veel Philips spelers toegepast word,natuurlijk zal de analoge outputstage wel anders uitgevoerd zijn,dat mag op zn minst ook wel gezien de hogere aanschafprijs  :-)
Verkijk je iig niet op het feit dat er heel veel spelers zijn met Philips  componenten.

ooh
dat wist ik niet....
nou stom zeg....

maar philips klinkt niet slecht hoor
versterker receivers tuners bandrecorders.
philips klinkt juist heel goed.
maar!!! altijd dat maar bij philips.
Ik vind het er niet uit zien (smaak) dat lab set wel.. maar technisch is dat so so. valt heel tegen
maar neem even die kattenoog klasse A versterkers receivers uit 1972/1977
doen het bijna allemaal nog!

idd het is een audio recearch
zal even een foto posten
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

HAL9000

nee is geen audio recearch
ik had een versterker gezien van audio recearch en een cd spelen van musical fidelity

was even in de war

hier heb ik oog op

Musical Fidelity Musical Fidelity X-RAYv8


deze heb ik wel eens gehoord bij hobo

Musical Fidelity Musical Fidelity A3.5 CD

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!