muziek doorsturen van pc

Gestart door freddy wittevrongel, oktober 10, 2021, 15:02:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

#30
Dit apparaatje heb je nu?


freddy wittevrongel


Marvin

Kan je wel verbinden met telefoon of tablet?

freddy wittevrongel

#33
bleutooth is aan op de laptop en mijn tel , en de versterker op tape 2 , en het blauwe lichtje blijft gestaag branden van het bakje

Marvin

Ja en kan je het apparaat ook vinden en een telefoon verbinden?

Marvin

Een vast brandend blauw licht zou aan moeten geven dat er verbinding gemaakt is.
Dus theoretisch moet ie het al doen.

freddy wittevrongel

#36
Ja hoor , zoals ik zei een blijvend blauw lichtje , denk je dat ik alles goed aangesloten heb zoals in mijn uitleg .

Dus als ik een CD in mijn laptop steek , zou de muziek ook uit mijn boxen moeten komen ?
Zal morgen eens proberen.

Marvin

Ja daar lijkt het wel op, maar nu nog contact zien te maken hè. [emoji16]

Stroom van de Logitech af, even tot 10 tellen en stroom er weer op.
Daarna opnieuw proberen te koppelen.

Marvin

#38
Als je naar je BT verbindingen gaat, heb je dan contact met het apparaat?

Check voor de zekerheid nog eens of je alles op de tape2 ingang hebt gepropt en niet de uitgang.

Vervolg stap zou kunnen zijn dat je hem eens in de Aux steekt, misschien doet die tape2 het niet meer.

Maar belangrijk om te checken is of je contact hebt met het BT kastje.
Dit proberen met een telefoon voor nu lijkt me het makkelijkst.
PCs hebben te veel mogelijkheden om de werking van het apparaat uit te sluiten.

Hoewie Loewie

Hoi. Zo te lezen heb je alles goed aangesloten. Als je het nieuwe kastje aan zet, zal het voor ontvangst gereed komen. Misschien moet je het dan nog "zichtbaar" maken voor de BlueTooth van je computer. Hoe, dat zal in de begeleidende gebruiksaanwijzing staan. Dan moet je de BlueTooth van je laptop ook aanzetten en 'm laten scannen naar apparaten. Na enige tijd zal de BlueTooth van je computer het nieuwe kastje vinden (en eventueel nog meer BlueTooth apparaten in de buurt). Waarschijnlijk zul je het kastje in de lijst van apparaten die de computer vindt aan zijn naam wel herkennen. Vervolgens verbinding maken met dat kastje en dan zou het moeten werken.

Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Heul veul Superscope Website: www.superscopeaudio.nl

freddy wittevrongel

De AUX van mijn versterker is al bezet voor mijn CD speler , zie hier op mijn laptop de Bleutooth bladzijde , klopt dat of klopt dat niet de gegevens die er opstaan ??, een cd in mijn laptop afspelen hoor ik ook niet in de grote boxen , en muziek vanaf de tel. ook niet. en van de vrouw ook niet.

Marvin

Waar woon je, misschien dat er iemand langs kan komen?

freddy wittevrongel

Hallo Beste Vrienden , de kleindochter heeft het klaargespeeld , hoe dat weet ik niet ,zat op de WC ,  en zij weet het ook zelf ook niet meer . Zodus de stereoketen en de boxen spelen , mooi zuiver geluid en geen onderbrekingen of gekraak . En waarschijnlijk had ik gisteren even de stroom afgezet van de stereoketen en dus lag ook het bakje uit. En dan heeft de kleindochter nog eens deze morgen op de knop van het bakje geduwd en lukte de koppeling ook .

Sorry beste mensen voor de overlast hoor , maar alvast Hartelijk dank voor de goede bijstand en de goede raad TOP.

NB - enkel met de TEL. lukt het nog niet , maar dat zal ook wel lukken zeker.

MVG , Freddy

Marvin

#43
Eind goed al goed.

Marvin

Check je verbinding nu eens, wat is daar veranderd?
Handig voor als het eens uitvalt, weet je in ieder geval hoe het moest.


En het is geen overlast hoor, dus blijf lekker je vragen stellen.