Auteur Topic: muziek doorsturen van pc  (gelezen 517 keer)

Offline freddy wittevrongel

• Marantz Fan
  • **
Re: muziek doorsturen van pc
« Reactie #45 Gepost op: oktober 13, 2021, 10:44:27 »
De verbinding PC met de stereoketen is nog altijd goed , enkel met de TEL. lukt nog niet , de Kleindochter zal het wel oplossen zeker , ze zit nu op school , maar tot nu toe is dat bakje zekers zijn geld waard , Bedankt nogmaals.

Offline Hoewie Loewie

• Marantz Loony!
  • Een dag zonder muziek, is een dag niet geleefd.
« Reactie #46 Gepost op: oktober 13, 2021, 14:29:31 »
NB - enkel met de TEL. lukt het nog niet , maar dat zal ook wel lukken zeker.
Ik denk dat jouw Logitech maar een verbinding tegelijkertijd kan hebben (volgens mij is dat gebruikelijk bij BlueTooth). Dat betekent dat als ie verbonden is met de PC je niet ook nog verbinding kunt maken met je telefoon.
Marantz: 2216 receivers / 1515 receiver / 2050 tuner / 4-G boxen
Heul veul Superscope. Website: www.superscopeaudio .nl

Offline freddy wittevrongel

• Marantz Fan
  • **
« Reactie #47 Gepost op: oktober 14, 2021, 06:41:10 »
Ach ja , dus een toestel per connectie , dus telkens eer je verbinding wil maken nog eens op het bakje duwen .

Offline Hoewie Loewie

• Marantz Loony!
« Reactie #48 Gepost op: oktober 14, 2021, 14:47:34 »
Ik weet niet hoe het bakje werkt maar als er een keer een verbinding is gemaakt, dan zal een volgende keer automatisch verbonden worden. Wil je verbinding maken met je telefoon (en de BlueTooth van de computer staat aan) dan denk ik dat het niet lukt. Dan zal automatisch de verbinding met de computer worden gemaakt. Ik denk dat je BlueTooth van de computer uit moet zetten en dan proberen verbinding te maken met je telefoon.

Is ook eigenlijk wel logisch want anders zou je zomaar op een bestaande verbinding in kunnen breken.

Offline Hoewie Loewie

• Marantz Loony!
« Reactie #49 Gepost op: oktober 14, 2021, 15:04:10 »
Ik heb het even uitgeprobeerd. Als BlueTooth zender gebruik ik mijn iPad Mini met Spotify. Als BlueTooth ontvanger gebruik ik mijn Albrecht DR52BA Digitalradio Adapter (aangesloten op mijn Superscope R-330 receiver). De iPad heeft nu verbinding met de Albrecht en de muziek van Spotify speelt af via de Superscope. Als ik nu de BlueTooth van mijn telefoon aanzet en laat scannen, dan vindt ie de Albrecht maar verbinding maken lukt niet. Ik krijg dan de melding zoals op het bijgevoegde plaatje. De verbinding tussen de iPad en de Albrecht blijft intact.