Over alle bijzondere verbeteringen bedacht voor Audio

Gestart door CBdicX, oktober 04, 2021, 13:37:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

Maar ik voorspel veel aansluit fouten bij de eindgebruiker. [emoji1787]


CBdicX

😵😵
Kan mij niet voorstellen dat dit zoveel anders zal klinken dan bij mij thuis.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

CBdicX

Ook wel lekker,

Cristalcable.com

Er worden geen prijzen genoemd, maar 2 meter 220 volt stroomkabel kost 4500,00 euro.

JohnWx

Citaat van: CBdicX op oktober 12, 2021, 18:34:28
Ook wel lekker,

Cristalcable.com

Er worden geen prijzen genoemd, maar 2 meter 220 volt stroomkabel kost 4500,00 euro.

Ik heb nog geholpen om het in de markt te zeten dit merk van Gaby  8-) :-D


Van haar man Gold en dikke kabels Siltech, Gaby dun en zilver en heeelll veelll marketing
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

CBdicX

#35
Mooi Kerst cadeautje ! (a 450,00 euro !!!!)

https://hifi.nl/artikel/30672/Akiko-Audio-introduceert-de-Triple-AC-Evolution.html

Een wazig verhaal over mineralen en het belangrijkste, ZWARTE hars.
Je zou denken, goh, hars, wat in vele kleuren verkrijgbaar is, maar nee, ZWART.
Trouwens, mineralen uit de "Korundgroep" worden oa gebruikt als slijp en polijstmiddel, hoe dit dan invloed op geluid kan hebben.........  :-o

Die aansluiting snap ik nog, maar waar die "plug" dan geplaatst moet worden ?
Maar wacht, ik heb wel een idee.........  :-D LOL  :-D

CBdicX


RHK

Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

CBdicX

#38
Citaat van: RHK op juni 24, 2023, 07:24:56Waar ga je die schijf onder liggen?  :schater:  :schater:

:-D  :-D

Ik denk dat wij voor die "trillingsdeeltjes van natuurlijke oorsprong" bij Easytoys moeten zijn....

Als je kijkt op de site van Akiko Audio staat het vol met wazige beweringen waar een hoop geld voor betaald moet worden.
En ze hebben meer van die waanzinnige merken onder hun vleugels.
En het mooie is, het is een Nederlands bedrijf, wij zullen het maar op de Hollandse handels geest houden :-)