Auteur Topic: Kef T301 Stereo of Surround set zga nieuw ATMOS DTSX AURO  (gelezen 122 keer)

Offline CBdicX

• Marantzofiel!
  • Bad sound kills good music
Kef T301 Stereo of Surround set zga nieuw ATMOS DTSX AURO
« Gepost op: oktober 03, 2021, 12:18:02 »
Aangeboden een kort gebruikte set T301 die uit een Kef T surround set komt.

Set T301 is van 28-7-2021 en nieuw gekocht met nog bijna de volle 5 jaar Kef garantie, in originele Kef doos (met factuur), dus zeer jonge speakers !!
De T serie is inmiddels ruim 10 jaar in de verkoop, dat zegt wel wat over de kwaliteit van deze speakers !
Vaak worden speakers aangeboden die toch wel wat jaren in gebruik zijn geweest, deze set niet :-)

Ik verkoop deze set omdat ik nu volledig met een Gallo Adiva SE surround set speel, vind mijn vrouw fraaier vandaar de verkoop.
De T301 set is uitstekend, zoals van Kef te verwachten, helder en duidelijke vocalen en spraak, en uitstekend in muziek en film met een goede subwoofer (ik gebruik een SVS 3000 Micro)

Inmiddels heb ik mijn nieuwe kleinere Gallo speakers dus de T301 set is sinds 18-8-2021 niet meer in gebruik, 3 weken in gebruikt gehad en zijn nog niet eens ingelopen !!
De T301 als front speakers met een goede sub is een uitstekende Stereo combi, maar ook als fronts of surround in een 5.1 / 7.1 opstelling.
Ook uitstekend als ATMOS / DTSX / AURO 3D plafond speakers.
Montage is zeer eenvoudig met de KEF "wand/muur plaat" aan het plafond, en is een fraaie oplossing, zie foto.

De T serie is winnaar van vele Awards de afgelopen jaren en krijgt altijd de maximale scores in reviews en testen wereldwijd.
Alles is nog compleet, met doos en alle toebehoren, T301 set is als nieuw.

Ophalen in Almere of te versturen in originele Kef doos via PostNL, kosten koper.

Vraagprijs is 350,00 euro.

Gemiddelde winkelprijs is 558,00 euro voor een set.
Denon X3700H 7.1.4 - 2x Yamaha A-S210 - 12x Gallo Adiva SE - SVS 3000 MICRO subwoofer - Sony 77"OLED 4K - Zappiti 4K Mediaplayer - Sony 4K UHD BD speler - Ziggo Next TV box - Technics SL-1200GR - TEAC W1200 cassette deck - Synology DS4 NAS :-)