Jullie mening - QED XT 40 vs Supra 3/4 S

Gestart door B67, mei 16, 2021, 19:16:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Toen de auteur begon over inspelen ben ik afgehaakt.

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

CBdicX


CBdicX

Ik heb vandaag een nieuwe Coax kabel ontvangen omdat de oude stoorde, en met een beetje wiebelen dan weer goed, en dan weer storend beeld gaf.
Dus duidelijk een gevalletje voor een nieuwe kabel.

Dus op het "Etternet" gekeken en er een gevonden waar ik direct voor viel na de volgende review:

Deze kabel gaf beter beeld, mooier kleuren en beter geluid

Nou, het zelfde gezwets als menig (professionele) reviewer, ik ben wel van de storing af  :-D  :-D

Maar beter beeld, mooiere kleuren en beter geluid ?

Nee, natuurlijk niet..........

Stadium III

Citaat van: CBdicX op juni 03, 2021, 18:23:30
Ik heb vandaag een nieuwe Coax kabel ontvangen omdat de oude stoorde, en met een beetje wiebelen dan weer goed, en dan weer storend beeld gaf.
Dus duidelijk een gevalletje voor een nieuwe kabel.

Dus op het "Etternet" gekeken en er een gevonden waar ik direct voor viel na de volgende review:

Deze kabel gaf beter beeld, mooier kleuren en beter geluid

Nou, het zelfde gezwets als menig (professionele) reviewer, ik ben wel van de storing af  :-D  :-D

Maar beter beeld, mooiere kleuren en beter geluid ?

Nee, natuurlijk niet..........

Zo ist
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul

Citaat van: CBdicX op juni 03, 2021, 18:23:30
Ik heb vandaag een nieuwe Coax kabel ontvangen omdat de oude stoorde, en met een beetje wiebelen dan weer goed, en dan weer storend beeld gaf.
Dus duidelijk een gevalletje voor een nieuwe kabel.

Dus op het "Etternet" gekeken en er een gevonden waar ik direct voor viel na de volgende review:

Deze kabel gaf beter beeld, mooier kleuren en beter geluid

Nou, het zelfde gezwets als menig (professionele) reviewer, ik ben wel van de storing af  :-D  :-D

Maar beter beeld, mooiere kleuren en beter geluid ?

Nee, natuurlijk niet..........

Moet je de tv op 75 ohm instellen. 😄
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

CBdicX

Citaat van: Paul op juni 03, 2021, 20:02:35
Moet je de tv op 75 ohm instellen. 😄

Heb me rot gezocht naar dat knopje op de Oled maar helaas niet gevonden.......😁 LOL

JohnWx

Citaat van: CBdicX op juni 03, 2021, 20:26:15
Heb me rot gezocht naar dat knopje op de Oled maar helaas niet gevonden.......😁 LOL

Wat is OLED heb nog CRT
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

CBdicX


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.