Marantz PM7000N verbinding zonder LAN

Gestart door Vossie, januari 28, 2021, 11:08:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vossie

Beste allen,

Ik zit met het volgende issue. Mijn PM7000N is met een netwerk-kabel verbonden aan mijn router. Mensen die verbinding hebben gemaakt met de versterker via de lokale WiFi kunnen vervolgens ook wanneer zij buiten de lokale WiFi zijn nog altijd verbinding maken met de versterker. Dit betekent dat mijn schoonpa nu al een aantal keer vanuit zijn eigen huis hier de versterker opstart en dat met maximaal volume. Is er een mogelijkheid om dit soort externe verbindingen in de versterker tegen te houden? Het is toch apart dat de versterker kan worden benaderd buiten de LAN om?

Golfer

Apart hè. Ik had hetzelfde met mijn WXA-50 toen ik ging verhuizen. Een deel van de Musiccast apparatuur had ik al over behalve dat apparaat. Per ongeluk zette ik die aan vanuit mijn nieuwe woning want ik was aan het testen. Beetje vreemd als de dame met een club zit te vergaderen en in je oude huis en er gaat iedere keer apparatuur spelen terwijl er verder niemand thuis is.  :-D
Genieter van een SA8005. Yamaha RX-A3070, Philips FB825, FB860 en FB 821 via een extra Rotel RB-1080 eindversterker. Center is de Dali Zensor Vocal. Yamaha WXA-50 Musiccast voor de inbouwspeakers in de keuken.

Maus

Je kunt in je router vaak wel aangeven welk apparaat verbinding met buiten mag hebben.

hchifi.nl

Waarschijnlijk ondervind je deze problemen met Spotify..
Delen jullie hetzelfde account ?
H&C Hifi, al ruim 20 jaar een begrip !

Nu bereikbaar via Whatsapp !! 06-13638838

Onze openingstijden :
ma GESLOTEN
di GESLOTEN
wo 10.00u-19.30u
do 10.00-19.30u
vr 10.00u-20.30u
za 10.00u-17.00u

Tel. 0031 (0) 478-515

CBdicX

#4
Beetje jammer dat er word gereageerd op een probleem en dat de TS dan niet meer reageert.
Iets van probleem opgelost en ik ben klaar, maar hoe het opgelost word zou zeer behulpzaam zijn voor toekomstige problemen bij andere.

RHK

Citaat van: CBdicX op juli 26, 2021, 07:18:29
Beetje jammer dat er word gereageerd op een probleem en dat de TS dan niet meer reageert.
Iets van probleem opgelost en ik ben klaar, maar hoe het opgelost word zou zeer behulpzaam zijn voor toekomstige problemen bij andere.

Mee eens, een beetje kopmeeuwgedrag,  opeten, overvliegen en (iets) weer loslaten en wegwezen.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*