Arcam Solo enkel als cd speler aansluiten?.

Gestart door themaestro, januari 23, 2020, 17:24:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

themaestro

De Solo is een geïntegreerde verserker met ingebouwde cd speler. Hoe sluit ik deze aan op een Myryad Z142 als enkel cd speler? Welk plugje waar? Als het al kan....
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

JohnWx

Citaat van: themaestro op januari 23, 2020, 17:24:37
De Solo is een geïntegreerde verserker met ingebouwde cd speler. Hoe sluit ik deze aan op een Myryad Z142 als enkel cd speler? Welk plugje waar? Als het al kan....

Via rec out op een input van de Myryad
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

themaestro

Citaat van: John Wx op januari 23, 2020, 20:45:35
Via rec out op een input van de Myryad
Helaas, er kwam geen geluid uit. Nog een optie? Iemand??
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

JohnWx

#3
Citaat van: themaestro op januari 27, 2020, 21:33:56
Helaas, er kwam geen geluid uit. Nog een optie? Iemand??

Uit een rec out komt altijd signaal ?

Anders gaat het niet de rest zijn ingangen

Of via een DAC met zie foto
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

themaestro

#4
Zoals de zuster zei: ik heb verkeerd geprikt. Nu de interlink echt in de rec out zit werkt het wel.
Het werkt maar..... het volume is erg laag. Doe ik nog iets fout?
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

themaestro

Het werkt! Het volume van de Arcam stond op laag.
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "