Grote forumupgrade doorgevoerd

Gestart door Maurice, januari 16, 2020, 10:42:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Citaat van: Maurice op maart 27, 2021, 20:29:02
Er was trouwens een probleem opgetreden met de template in combinatie met de "like" functie. De laatste staat nu uit.

Pffff was helemaal van m,n ei kan weer gerust gaan slapen. 👍 🤗
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

i2Paq

Citaat van: Maurice op maart 27, 2021, 20:27:38
Ik daag je uit!

Als ik de kunst meester zou zijn dan zou ik dat zeker oppakken  :-D

Citeer
Zelf een template bouwen is helaas voor mij niet weggelegd, heb daar niet het geduld voor om te leren. Overigens komt er een grote forumsoftware upgrade aan, maar het is nog niet duidelijk wanneer. Dan zal de template niet meer werken en is er wel een nieuwe nodig.
De huidige template is door een forumlid gemaakt, inmiddels nog maar weinig actief, maar zeker niet minder geliefd!

Dit template is gewoon te smal, je gebruikt 60% van je scherm. Daarnaast is het lettertype te klein, ik moet op mijn laptop inzoomen waarbij het vorige, standaard, template gewoon goed staat.

Vandaar mijn "kritiek".
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Vinyl_Fuchs

Hier op de tablet een volledig scherm met links en rechts een rand van 1 cm??? Dus goed leesbaar.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

i2Paq

Citaat van: Vinyl_Fuchs op maart 28, 2021, 10:21:25
Hier op de tablet een volledig scherm met links en rechts een rand van 1 cm??? Dus goed leesbaar.

Omdat dit template autosensing is.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Paul

Hier niks mee.






Verstuurd vanaf mijn moto e6s met Tapatalk

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Samro

Zowel mijn tablet en laptop komt het beeld prima over, niks mis mee! hello

i2Paq

Zo ziet het er op mijn 24"scherm uit. Waardeloos, max. 60% van het scherm wordt gebruikt.



Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Maus

Een ander forum waar ik op zit gebruikt vergelijkbare software, dus het lijkt me een instelling...

Hoewie Loewie

Misschien een keer de cookies wissen?

Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Heul veul Superscope Website: www.superscopeaudio.nl

Samro

Zal inderdaad de zoom instelling zijn. Klik op de 3 puntjes rechtsboven en stel de zoom in op 100% of 125% in, dan is het in orde. :yes:
Citaat van: Maus op maart 29, 2021, 17:59:48
Een ander forum waar ik op zit gebruikt vergelijkbare software, dus het lijkt me een instelling...

Maus

Nee, een instelling in de forumsoftware. Bij mij staan beide pagina's op 100% en toch is deze smaller. Inzoomen vergroot ook de tekst.

Samro

Ok, gek dat het bij mij op m'n Samsung tablet en HP Pavilion laptop wel goed is. Ik heb ook niks veranderd of zo.
Citaat van: Maus op maart 29, 2021, 21:08:38
Nee, een instelling in de forumsoftware. Bij mij staan beide pagina's op 100% en toch is deze smaller. Inzoomen vergroot ook de tekst.

Marvin

Ziet er op m'n iPhone goed uit.
Verder gebruik ik zelf altijd tapatalk, dus heb geen last van gekke kleuren of te kleine pagina's.

i2Paq

In een tijd dat schermen 22", of groter, zijn is een template zoals deze, waarbij je dus max. 60% van je scherm kunt gebruiken, gewoon nutteloos.

Dat het op tablets of telefoons wel werkt zit ook in het template.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Maurice

Citaat van: Maus op maart 29, 2021, 21:08:38
Nee, een instelling in de forumsoftware. Bij mij staan beide pagina's op 100% en toch is deze smaller. Inzoomen vergroot ook de tekst.
Het is geen forumsoftware instelling, dit zit echt in de template zelf. Heeft vermoed ik te maken met het plaatje wat bovenaan gebruikt wordt. Deze heeft een maximale breedte/grootte.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude