Een mini M&G

Gestart door Rob46, september 04, 2019, 08:36:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Vandaag een mini M&G. Bert50 komt op bezoek om de NAIM en AudioVectors te bekijken en om natuurlijk te luisteren naar diens klanken ......

Een warming up met wat jazzy music[emoji106]


Cornelis1921

Citaat van: Rob46 op september 04, 2019, 08:36:31
Vandaag een mini M&G. Bert50 komt op bezoek om de NAIM en AudioVectors te bekijken en om natuurlijk te luisteren naar diens klanken ......

Een warming up met wat jazzy music[emoji106]


Rob & Rob, een fijne en genoeglijke M&G samen. notworthy byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zep

Veel luister(plezier) samen  :-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

NB

Prettige luisterdag gewenst.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

bert50

Pffff nu al zeer mooi wat een combinatie.[emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

lo

Veel plezier! Als ik het had geweten was ik graag aangeschoven.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bert50

#8
Zoals gezegd gisteren weer eens naar Amersfoort laten afzakken om de Naim Nova met de nieuwe Audiovector SR3 Signature luidspreker aan het werk te zien.
Ik werd weer hartelijk ontvangen met koffie en een lekkere mokka taart, toen eens goed naar de luidsprekers gekeken en wat ik hier ook weer zag wat zijn deze mooi gemaakt.
een tijdje geleden heb ik hier de Audiovector SR3 Avantgarde Arreté luidspreker op proef gehad en waren ook prachtig gemaakt zeker de laklagen.

De set was al lekker opgewarmd en speelde lekker op de achtergrond al zijn mooie klanken .
om gelijk met de deur in huis te vallen dit is wel een heerlijk geluid zeker omdat het ook mijn sound is wat deze set weergeeft.
De bas is als een warme deken, Het midden en het hoog zijdezacht met een mooie stage zelfs hoogte hoorde ik goed met stemmen.
Ik heb al diversen sets gehoord bij Rob maar dit vindt ik de mooiste set kwa geluid de Accuphase niet meeegerekent
:lol: :lol: :lol:
Rob gaf de iPad ook een hele fijne app van Naim wat erg belangrijk is bij streamen en het leuk wel of ik thuis zat het ene na het andere nummer ,Ik kreeg er niet genoeg van.
Na een aantal uren later moest ik gaan om naar het bezoek van mijn dochter te gaan in het ziekenhuis wat op zich jammer was, Omdat ik nog een paar uur had kunnen luisteren.

Rob nog heel veel plezier met deze combinatie misschien in de toekomst nog de Audiovector SR3 Avantgarde Arreté  :-D :-D :-D
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

NB

Duidelijke conclusie, dat het heel prettig klinkt bij Rob46. Beterschap voor je dochter.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Brutus

Mooi.........als Bert50 het mooi vindt zal geloof ik het gelijk, overigens even net naar de speakers gekeken, pfffh datzijn serieuze jongens. Mooi Rob  hello
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

renes59

Zo te lezen was het een zeer geslaagde dag met mooie muziek. Naim is altijd goed en Audiovector ziet er goed uit, mooi spul. M&G is het smeermiddel voor een audioforum.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

xander32

Fijn om hier op 't forum weer een verslag van een M&G te lezen. En zo te lezen is Rob in zijn missie geslaagd;
een compacte, hoogwaardige set samen te stellen.

bert50

Zeker Robert een uitgebalanceerd geluid.[emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Brutus op september 05, 2019, 14:01:38
Mooi.........als Bert50 het mooi vindt zal geloof ik het gelijk, overigens even net naar de speakers gekeken, pfffh datzijn serieuze jongens. Mooi Rob  hello
:gp:
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.