Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: WimPeu op augustus 20, 2011, 17:08:37
Zo, net even Dream Theater met The Dark Eternal Night gedraaid. Ik heb weer de Usher s520mkII bij de 11 set gezet. En het werdt tijd om ze eens echt serieus de sporen te geven.  The Dark Eternal Night opgezet...volume op -20dB en gaan.... Man man wat een power geeft deze set. Na een paar minuten dacht ik dat het raampje open stond omdat ik steeds een wind vlaagje voelde...bleek uit de bas poortjes (zitten aan de voorzijde uiteraard) van de 520''s te komen. Ik zat zowaar op de tocht vanwege het volume HB. Mijn haar waaide bij tijd en wijle gewoon voor mijn ogen, behalve de wind voelde ik het laag ook gewoon in mijn stoel..4 dimensionaal kicken.

Respect voor deze mini monitoren zeg. Ze geven werkelijk geen ene krimp. Strak en compromisloos op de 11 set. Het zijn dit soort kleine dingen die mij zo laten genieten van deze hobby... HB
Cool.


Sander.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Janver

Citaat van: WimPeu op juli 03, 2011, 12:38:51
Citaat van: jwx op juli 03, 2011, 11:44:43
hou ook altijd wel van die mooie opties

is volgens mij erg mooi op een mega scherm (ruik een update)

Nee geen andere TV deze is 50" dat is mooi zat op mijn kijkafstand. Wil wel een nieuwe Dune. Deze heeft een iets te trage chip voor de yaDIS. Met de nieuwe gaat het zoeken ed een stuk sneller. Als je yaDIS niet gebruikt is ie snel genoeg trouwens...



Wim, welke Dune heb jij?

En met welke app bedien jij deze?

Gr.

Jan
Hier kan uw reclame staan!

WimPeu

Ik had de Dune HD Center (heeft thepioneer woensdag gekocht) en ga naar de D1. Dus alleen nog maar streamen. Geen HD en BR player er meer in.

Gebruikte voor de Dune geen App. Die werkten niet op mijn Dune. Vind die bediening van apparaten met app''s zowiezo niet erg handig allemaal. Geef mij maar gewoon de AB van de Onkyo voor alle apparaten. Al dat geblader door verschillende pagina''s :no:  Ziet er wel mooi uit maar handig vind ik het niet.

Gebruik alleen de I-Peng app voor de Squeezebox bediening.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Janver

Bedankt!

Ik las dat Yadis te langzaam zou zijn, dus vroeg me af welke je had.

Ik ben aan het checken naar de Smart B1. Stukje duurder maar dan de H1 en je hebt gelijk wel weer een alles-in-één mediaspeler. Dan kan ik mijn LG BD speler ook weer verkopen.

Gr.

Jan
Hier kan uw reclame staan!

thepioneer

De Dune die ik inmiddels thuis heb kun je met mits hij over de gigabit netwerk loopt op sneller zoeken via smb zetten. Wim had dit nog uit staan en het verschil is toch best groot als je hem op snel zet (40%).

Ik wou yadis ook installeren alleen gooit norton het bestand direct weg na downloaden. Als iemand nog een link weet dan hoor ik het graag.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Vlearmoes

Eerst opslaan op buroblad (vandaaruit instaleren) en evt eerst norton uitzetten
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

thepioneer

Maar blijf het vreemd vinden dat hij hem niet alleen als bedreiging ziet maar ook echt direct verwijderd. Zal de reden daarvan wel eens willen weten.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Whisper.nl

#1538
Citaat van: thepioneer op augustus 22, 2011, 16:15:29
Maar blijf het vreemd vinden dat hij hem niet alleen als bedreiging ziet maar ook echt direct verwijderd. Zal de reden daarvan wel eens willen weten.

Dan vind Norton dat er een signatuur in de software zit die verdacht veel om die van een virus lijkt.
Maar Norton heeft niet altijd gelijk natuurlijk.

Kun je Norton niet tijdelijk uitschakkelen , downloaden , installeren , Norton weer activeren en even de scanner der erop loslaten. ?

Twijfel je dan nog zou je kunnen kijken voor een z.g. Housecall bij b.v. Trendmicro (d.i. Panda antivirus)

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

Heb Yadis ook net als test gedownload, geen enkele melding van de virusscanner.
Als ik jouw was lekker Norton dumpen over gaan op een gratis versie, zoals AVAST. Gebruik deze al jaren, bevalt me prima.

Janver

Wim, heb je ook het laatste nieuws van Dune gelezen?

http://dune-hd.com/news/144-future-upgrades.html

Ze hebben ook tegen een vergoeding een upgrade naar de nieuwe versie; mocht je de D1 al hebben.

gr.

Jan

Ik ga even twijfelen!
Hier kan uw reclame staan!

WimPeu

Bedankt voor de link.  :yes:

Had er al wel over gehoord maar was het ook al weer vergeten eigenlijk. klinkt erg intersant.
Twijfel ook nog een beetje of ik toch niet voor de max moet gaan...zal de snellere chip ook de opstart snelheid verhogen?
Denk dat ik hem bij WiFiMedia ga bestellen. Kan ik meteen vragen of de nieuwe chip er later ook ingezet kan worden
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Dat is inderdaad zo ongeveer het laatste wat ik nog wil kopen, een dikke vette Dune...!  :-)

Marvin

Nou ja, het laatste....?!  :-P

WimPeu

Ga je geen spijt van krijgen Marvin...Jij zeker niet...Wel even goede bekabeling aanhangen  voor het beste resultaat.  :-P
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES