De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Daar is nog nooit naar om gekeken ,en dan te bedenken dat hij altijd bij Ekris in onderhoud geweest is .
Ekris moet dit geweten hebben  :yes:

Ik was trouwens vergeten te vermelden dat ik onder in de bak een gaatje geboord heb ,dus water zal voortaan weglopen .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Zep

Citaat van: TurboMarco op juli 31, 2016, 14:36:17
Daar is nog nooit naar om gekeken ,en dan te bedenken dat hij altijd bij Ekris in onderhoud geweest is .
Ekris moet dit geweten hebben  :yes:

Qua onderhoud zoveel mogelijk zelf doen blijkt wel weer eens....weet je zeker dat het gedaan wordt in ieder geval. Er zijn maar weinig garages die ik echt vertrouw  :|
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Vinyl_Fuchs

Citaat van: TurboMarco op juli 31, 2016, 14:36:17
Daar is nog nooit naar om gekeken ,en dan te bedenken dat hij altijd bij Ekris in onderhoud geweest is .
Ekris moet dit geweten hebben  :yes:

Ik was trouwens vergeten te vermelden dat ik onder in de bak een gaatje geboord heb ,dus water zal voortaan weglopen .

Je mag toch verwachten dat zo'n afvoergaatje standaard in het ontwerp wordt meegenomen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

TurboMarco

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juli 31, 2016, 18:37:26
Je mag toch verwachten dat zo'n afvoergaatje standaard in het ontwerp wordt meegenomen.
Nou ik vind dat je van een zogenaamde premium merk mag verwachten dat daar geen water komt .
Voor twee van die korte kabels rekenen ze wel 114,- ,en dan leggen ze de kabels naast de auto.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

lo

Tsja, Marco, premium willen rijden komt met hobbels en kuilen...:(
Maar idd hoe komt dat water daar??
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Ik Duitsland regent het nooit. Dus vind ik dat je ook niet mag verwachten dat een fabrikant er rekening mee moet houden dat het ergens anders wel regent.

TurboMarco



8-)

Een hele stabiele overklok op mn cpu .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sjoek

Zo dat is een goed snelle cpu :mrgreen: intel ?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sjoek

Netjes daar kan je voorlopig nog wel een tijdje mee vooruit :yes:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

Mijn doelstelling is daar zeker nog 4 jaar mee te doen ,daarna word het hoogstwaarschijnlijk een AMD Zen .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sjoek

Met de huidige kloksnelheid moet dat ook wel lukken denk ik. Mischien als virtual reality heel snel door ontwikkeld word en je hebt daar belang bij dat het anders word.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

TurboMarco

Het punt is dat ik nog steeds erg tevreden ben met 1080p resolutie van mijn scherm ,die heb ik aangesloten op een Asus Mars 760x2 kaart .
Ik ga denk ik in de toekomst niet zo snel voor 4K ,maar zoals je zegt VR trekt mij ergens ook wel .....vooral met race games   :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sjoek

Ik zie mij zelf niet zo snel een hele tijd met zo een grote bril op zitten.  :no:
Maar het kan wel een hele vette ervaring zijn in racegames lijkt mij inderdaad. :yes: maar dan moet er wel een playseat met stuur bij :evil:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.