De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

MauZ

Hahaha...  Tja zo zie je maar.  Sommige mensen zijn gewoon niet bestemd om in de avond / donker te klussen... ;)
*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004*Marantz CD5005*TAGA Platinum V.2 F-100*TAGA Platinum V.2 C-40PR*TAGA Platinum V.2 S-40*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables en W&M LS (center/surrounds*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*

xander32

... 't kan dus de beste overkomen  :-P.


Citaat van: TurboMarco op oktober 29, 2014, 14:37:15
En nog maar een keer  :oops: , ik had de upc box aangesloten zoals het hoort , alleen had ik geen inkomend signaal  nopompom
Fuk de antennekabel vergeten .....aaarrgghh ,en toen ik deze wou aansluiten bleek deze ook nog eens te kort , dus heb ik de indeling weer moeten veranderen omdat ik weiger om nog op zoek te gaan naar een langere kabel .

Maar nu werkt alles weer zoals het hoort .

TurboMarco

Ik ben zo blij!  pompom

Ik heb na jaren zoeken een 2e Beyma 15GB kunnen bemachtigen  HB



Nu heb ik weer stof tot nadenken .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin


TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

In principe ben ik tevreden met mijn huidige speakers , maar toch mis ik wat .....noem het lucht tussen de kolen , of grijs door de resolutie .
Voor mijn gevoel mis ik het live gevoel , en naar mijn mening heb je daar meer bigass voor nodig .

:yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Nothing beats (cubic) inches  HB.



Citaat van: TurboMarco op november 03, 2014, 19:14:52
In principe ben ik tevreden met mijn huidige speakers , maar toch mis ik wat .....noem het lucht tussen de kolen , of grijs door de resolutie .
Voor mijn gevoel mis ik het live gevoel , en naar mijn mening heb je daar meer bigass voor nodig .

:yes:


gerard

Citaat van: TurboMarco op november 03, 2014, 13:58:16
Ik ben zo blij!  pompom

Ik heb na jaren zoeken een 2e Beyma 15GB kunnen bemachtigen  HB

[Nu heb ik weer stof tot nadenken .

:-)   jij gaat voor steeds groter    :-o 
veel bouw plezier.
(was wel even een stukkie sturen   :wink:   maar wel een mooie prijs)
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

TurboMarco

#789
Citaat van: bas focal marantz op november 03, 2014, 19:57:44
Ben benieuwd wat je daarmee gaat doen.

specs
http://www.teamaudio.fr/media/catalog/product/datasheet/beyma/15GB1-8.pdf
Dat is de datasheet van de 15GB1 

Ik heb de 15GB  :-)
http://www.beyma.com/uploads/ftp/Fichas_Tecnicas/000002544.pdf

http://www.beyma.com/products/lowmidfrequency

Ik wil met deze experimenteren in een back loaded horn , de behuizing zal dan behoorlijk groot worden vermoed ik zo  :-P
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Citaat van: gerard op november 03, 2014, 20:44:08
:-)   jij gaat voor steeds groter    :-o 
veel bouw plezier.
(was wel even een stukkie sturen   :wink:   maar wel een mooie prijs)
Gelukkig word deze verzonden  :lol: , en de prijs is zeker mooi  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Vinyl_Fuchs

Zie je wel big is better.

Groetjes Roy

Veel succes met bouwen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

bas focal marantz

Citaat van: TurboMarco op november 04, 2014, 08:22:02


Ik wil met deze experimenteren in een back loaded horn , de behuizing zal dan behoorlijk groot worden vermoed ik zo  :-P
Ben benieuwd.

Een leuk 2 weg systeem met voor het hoog een mooie grote hoorn is ook leuk om een hoogrendements speaker met deze woofers te maken.

TurboMarco

Citaat van: bas focal marantz op november 05, 2014, 00:46:10
Ben benieuwd.

Een leuk 2 weg systeem met voor het hoog een mooie grote hoorn is ook leuk om een hoogrendements speaker met deze woofers te maken.
Zoiets zag ik ook al voorbij komen , alleen die hoorns met compressie drivers zijn zo verschrikkelijk duur  nopompom

Zoiets als deze zeg maar : http://link.marktplaats.nl/m859374287
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Citaat van: Vinyl_Fuchs op november 04, 2014, 09:59:44
Zie je wel big is better.

Groetjes Roy

Veel succes met bouwen.
Dank Roy ,

:-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)