De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Patser met je laatste fotootje  :-P pompom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

 :cry:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

John,
Jouw mobo heeft toch een 775 socket ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op mei 20, 2013, 09:53:44
John,
Jouw mobo heeft toch een 775 socket ?

Met alle respect yes  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Zie dat je een E8400 cpu kan krijgen ,die komen 2e hands nog weleens voorbij voor hele schappelijke prijzen .

Met die cpu ken jij je hele pc niet meer terug  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

gaan we in de gaten houden THX
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco



Ik ga hem straks ophalen  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Stoer ding hoor!

Even een vraagje over Windows prestaties...

Hoe krijg ik die omhoog?
Ik had tot een kleine crash vorige week 6.1 maar na wat her installaties hangt het opeens op 4.1.
Ik kan niet direct iets vinden wat van invloed is.
Alle ingewikkelde visuele aspecten staan allemaal bv al op basic.

lo

Strak apparaatje Marco  notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

TurboMarco

Citaat van: marvin op juni 27, 2013, 19:00:50
Stoer ding hoor!

Even een vraagje over Windows prestaties...

Hoe krijg ik die omhoog?
Ik had tot een kleine crash vorige week 6.1 maar na wat her installaties hangt het opeens op 4.1.
Ik kan niet direct iets vinden wat van invloed is.
Alle ingewikkelde visuele aspecten staan allemaal bv al op basic.
Welke bewerking heeft een 4.1 ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Citaat van: lo op juni 27, 2013, 19:02:38
Strak apparaatje Marco  notworthy

Thanks ,ik spring nu in de auto  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: marvin op juni 27, 2013, 19:08:59


heeft hij niet de standaard drivers gepakt ? ipv die van de chipset
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Ik kan genius driversoft er weleens op los laten natuurlijk.