De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

xander32

Gaan die snaren niet mee ratelen, zekers op het nivo waarop jij draaid HB.

Marvin

Citaat van: Marco op november 07, 2012, 20:14:01
Wat een ander er ook van denkt .......... mijn lievelings omgeving .

Snap ik.


--Verstuurd zonder netwerk--

TurboMarco

Hahahah.....  :-D de snaren doen idd mee op oorlogsterkte  :evil:

Dit hok is inmiddels zo goed geisoleerd dat de buren minder last van mij hebben  ,en ik moet nog veel doen wil mijn vrouw gaat roepen dat het zachter kan  frusty
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Dat zeggen de buren hier ook, maar dan hebben ze het over de fundering.
Schijnt weleens mee te zingen, hoor ik zelf gelukkig niet.

(Ingoed overleg mocht ik tot een bepaalde tijd knallen, heb nu een nieuwe buurman direct naast me. We gaan het merken). :-D


--Verstuurd zonder netwerk--

Janver

Stoere ruimte met een paar brute speakers.

Speel je veel gitaar; zo ja, dan ook op deze luidsprekers?
Hier kan uw reclame staan!

TurboMarco

#545
Mijn jongste zoon speelt gitaar en sind kort ook urgel  :-D ,zelf loop ik er ook wat op te pielen maar het is niks en word ook nooit wat ....althans mijn maat die ruim 30 jr gitaar speelt zegt dat ik het wel kan als ik het geduld op kan brengen ....... en dat gaat dus niet  :wink:

Ik heb een Tascam soundcard extern doorverbonden met de instalatie en daarmee kan je mixen alsmede als stand alone gebruiken ,daarnaast is er guitar-pro software voorhanden en dan is er ook nog een effecten foot-pad + een Roland guitar box incl amp aanwezig .
Een Celestion 12" bin is in de maak .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SMarcel

Heavy Stuff,

En in deze situatie ook een uitermate goede WAF of eigenlijke een zeer geschikte vrouw. :yes:

Mooie hobbyzolder Marco, voor sommigen een droom.

Mooie foto's ook, dat zien wij graag.

Groeten,

Marcel

JohnWx

Citaat van: xander32 op november 07, 2012, 20:16:35
Gaan die snaren niet mee ratelen, zekers op het nivo waarop jij draaid HB.

hoor je dan niet eens meer


heerlijk zo eigen ruimte
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

 :yes:

Ik ga zo trouwens met een groot stuk hoogpolig tapijt aan de gang .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Zoldar

machtige luisterkamer en dito speakers.  :-o
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op november 08, 2012, 19:06:04
:yes:

Ik ga zo trouwens met een groot stuk hoogpolig tapijt aan de gang .

lekker met blote voetjes of een kaarsje en moeders de vrouw roepen kom is luisteren  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op november 08, 2012, 19:17:52
lekker met blote voetjes of een kaarsje en moeders de vrouw roepen kom is luisteren  :wink:
Op zolder met die smoes ? Haha die kennen de meeste vrouwen al.   :-D  :evil:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op november 08, 2012, 19:26:02
Op zolder met die smoes ? Haha die kennen de meeste vrouwen al.   :-D  :evil:

ik had geen zolder ja 90cm hoog maar ja dat werd al door iets anders ingenomen

sorry DIY voor de vervuiling
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Om eerlijk te zijn is het tapijt voor de warme voetjes  :-D
De ruimte is op het moment met 25 noppenschuim platen + 20 lege ei rekjes bekleed ,en natuurlijk staat de ruimte bomvol met zooi  :evil: ,wat je dan opvalt is dat de ruimtelijkheid lijkt afgenomen te zijn ,het kan natuurlijk ook zo zijn dat de luisterruimte in de woonkamer nog iets teveel reflecteert  :angel:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)