De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Stoer hoor, ik hou wel van dat stapelen...


--Verstuurd zonder netwerk--

bramdg

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW  :kwijl:

zeker een  pompom
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

xander32

 HB


... let je wel op je gehoor?

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32


TurboMarco

Een Teac H500 versterker met als bron een Panasonic dvd audio speler .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Luister nu naar dire straits "Money for nothing"   8-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

 hello hello hello hello hello Vijfwerf chapeau voor deze speakercombinatie! Marco, heel erg fraai! Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

SMarcel

He Marco,

Een hele goede move om zulke speakers aan te schaffen. Zeker voor dat geld.

Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe de TEAC A-H500 het op deze super geluidsmuur het doet?

Groeten,

Marcel

TurboMarco

Hoi Marcel,
Deze luidsprekers hebben een hoog rendement van om en nabij 91 db en zijn dus door iedere versterker aan te sturen ,daar komt nog eens bij dat de Visaton laag kasten aktief worden gefilterd waardoor integratie peanuts is .

De Largo's stammen uit 1984 en de Vifa units zien er nog uit als nieuw ,geen spoortje van rot te zien en de rubber randen zijn nog erg soepel .

Ik heb een beetje afgekeken van Marvin en had al vaker tegen Maurice (mijn neef) gezegd dat dergelijke opstelling van luidsprekers een versterker van ondergeschikt belang maakt ....zolang de boel niet vervormt is het immers goed .
En vervormt het dan toch dan weet je zeker dat de politie vandaag of morgen op de stoep staat want dan heb je het toch echt veelste bont gemaakt .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

CiteerZeker voor dat geld.
Iedreeen mag weten dat ik daar 40,- voor betaald heb ,maar ook dat ik nog eens 40,- uitgegeven heb aan lakken en velours voor de baffle's .
Uitgaande van de nieuwprijs van ca fl 1400,- in 1984  :-o is dit nu een koopje  pompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Mooie manier om de hobby betaalbaar te houden.  :wink:   Lekker bezig daar.  hello
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Hoi Paul,
Ik heb in het verleden tig koppen uitgegeven om maar eens steeds mooier geluid te kunnen krijgen ,het liep steeds weer uit op een deceptie ,tot op het moment dat ik de hele zooi verkocht had en weer van voor af aan ben begonnen en ook de zolder ingericht had als luisterruimte .
De set in de woonkamer kost mij nog geen 3000,- en de spullen op zolder nog geen 1400,- 1100,- en het geluid op de zolder spreekt mij nog het meeste aan .

akoestiek
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SMarcel

Heb jij de Visaton sub-kast er werkelijk bij nodig als laag aanvulling??

Er zitten behoorlijke laag units in die Audiolab speakers, hoe doen die het zonder de Visaton?

Groeten,

Marcel