De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Marco op juli 01, 2012, 11:26:06
Ik wil een behuizing maken zoals die waar Koen van het andere forum mee bezig is ,dus met zijdelings geplaatste woofer .

Uiteraard met een kleinere behuizing want de speakers van Koen hebben een 25cm woofer en een 16cm mid .

Hoe gaat hij of zij heten DBII of ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Leuk project  :yes:

Komen deze in de plaats van de Seas ? of worden het sourrounds ?

TurboMarco

De speakers worden ingezet wanneer ik daar zin in heb  :-D ,dus in de eerste ,tweede ......of in een derde set  :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op juli 01, 2012, 16:22:47
De speakers worden ingezet wanneer ik daar zin in heb  :-D ,dus in de eerste ,tweede ......of in een derde set  :wink:

Dat heet gewoon lekker bezig zijn of pielen of ?   notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Janver

Lekker bezig Marco, keep us updated!

Vind het wel een mooi idee met een breedbander en een mooie woofer!
Hier kan uw reclame staan!

jrm

Leuk om te volgen, lezen, zien!!
Vooral de ervaring die je opdoet.

Ben benieuwd naar het uiteindelijke geluid resultaat.

Succes.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Het past in de binnenzak van mijn jack  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cz79

Mooi project weer! Keep up the good work!!! (en lekker blijven plaatsen die foto's) pompom

TurboMarco

En toch betrap ik mijzelf er op dat wanneer ik een echte fullranger wil zijn ook niet met extra woofers of tweeters moet gaan klooien  :? ,het leuke van fullrange speakers is dat je leert met beperkingen die zich vooral uiten in de geluidsdruk mee om te gaan en eigenlijk verder toch wel ideaal zijn  :lol:

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Kijk eens even wat een leuke ontwerpen te vinden zijn :

http://telavox.web.fc2.com/speaker.html
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Ja hoor !! de SM-80 vertoont kuren  frusty ,het ding schiet in de protectie ...zelfs wanneer er geen speakers zijn aangesloten  :eerie:
Hup weg ermee !

De Dayton DTA100A ga ik bestellen .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Citaat van: Marco op juli 11, 2012, 09:50:45
Ja hoor !! de SM-80 vertoont kuren  frusty ,het ding schiet in de protectie ...zelfs wanneer er geen speakers zijn aangesloten  :eerie:
Hup weg ermee !

De Dayton DTA100A ga ik bestellen .
Volgens mij een van de slechtste modellen die ooit in productie zijn genomen.
Heb hierover in topics van Jon gelezen en van Wilfred gehoord, zonde van je investering gaat nu voor reparatie ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Ik heb de ev een tijdje op proef gekregen dus ik val er geen buil aan ......gelukkig maar .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)