De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: VANZOMERENG op november 26, 2011, 14:23:10
Zeer strak en mooi apparaat Marco
Onlangs nog een test in een duits blad gelezen en de Onkyo komt uitstekend uit de bus.
(zoals de meesten  :-D) maar ook over de bouwkwaliteit/degelijkheid was men zeer te spreken.

Veel plezier ermee 

De Onkyo stond bij mij ook bovenaan op de shortlistlijst maar uiteindelijk
deze nieuwe Denon DVD-3800BD voor een prikkie gekocht


...ook zeer fraai!!! byebye Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

Zeker fraai de Denon ,dat was uiteindelijk mijn 2e keuze geworden  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marantz 81

 :no: vindt die onkyo veel mooier ,vindt het design beetje suf  shutup van denon

TurboMarco

Ik vind de Denon zeker zo mooi om te zien als de Onkyo ,maar voor mij is de 2x HDMI  out vd Onkyo doorslaggevend geweest ,bij Denon kom je dan bij een 3000,- speler terecht  :roll:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Cornelis1921

 notworthy Nogmaals bedankt en tot een volgende M&G. byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

Ik zit te denken aan de Fostex breedband speakers in een backloaded horn ,die wil ik dan als rear speakers laten fungeren ipv de Jamo's ,ik wil namelijk gewoon weten wat die in de huidige set-up doen  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Ik heb een afbeelding op het net gevonden ,deze is van een hele tijd geleden toen we een budget luisterdag hadden georganiseerd .



Voor de duidelijkheid ....het zijn de slanke zuiltjes met gele speakertjes  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Het zijn trouwens deze units die daar inzitten :



Fostex FE-126 ,er komt nog een behoorlijk laag uit deze kleine donders  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op december 04, 2011, 15:37:45
Ik heb een afbeelding op het net gevonden ,deze is van een hele tijd geleden toen we een budget luisterdag hadden georganiseerd .



Voor de duidelijkheid ....het zijn de slanke zuiltjes met gele speakertjes  :-D

heb je ook foto's zonder fotomodel

leuke foto en dag denk ik
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Hey lekker een Brand biertje  :-D

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marantz 81

Ga je ze zelf bouwen ? onder het genot van een biertje  :schater:

TurboMarco

Nee ik heb ze morgen in huis  :-) ,het zijn mijn oude speakers en ik lever daar een setje BNS speakers voor in .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

citaat van Ezo " foto van een treffer ooit bij turbo marco
die had toe ook zo iets gekocht
dat ging nog lager maar dat stoorde een beetje  :|
dat was met fostex speakertjes
gr e "

:schater: ,ja die Fostex'jes gaan enorm diep in het laag en zeker als je daar iets van Yellow op los laat  :evil: ,je zag ze zoeken naar de subwoofer die niet aan stond  :schater:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Ik ben mijn Philips 930 cd speler aan het fixen ,het tandwieltje is naar de maan ,kosten van het wieltje bedraagt 11,50 en je hebt er toch wel ff wat werk aan ,dat voor een speler die geen drol opbrengt  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)