De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Hij heeft de 809 gekocht  :-D ,smullen hoor .....vooral met 3D  :kwijl:

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Volgende week komt als het goed is mijn nieuwe tv ,in de eerste plaats duurde het al zolang omdat het model nog niet leverbaar was in Europa ,en in de tweede plaats omdat Sharp beweerde dat het model gereserveerd is voor de dealers ,maar na ruim 2 maanden wachten word ik er toch vervelend van en na tig x aan de telefoon gezeten te hebben komt er nu vaart in .

Het model LC-52LE830E (132cm) krijg ik terug voor mijn 5jr oude 107cm die een probleem met het paneel heeft ,dit zonder enige kosten en dat vind ik erg netjes  :yes:



(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Citaat van: Marco op oktober 19, 2011, 09:02:45
Volgende week komt als het goed is mijn nieuwe tv ,in de eerste plaats duurde het al zolang omdat het model nog niet leverbaar was in Europa ,en in de tweede plaats omdat Sharp beweerde dat het model gereserveerd is voor de dealers ,maar na ruim 2 maanden wachten word ik er toch vervelend van en na tig x aan de telefoon gezeten te hebben komt er nu vaart in .

Het model LC-52LE830E (132cm) krijg ik terug voor mijn 5jr oude 107cm die een probleem met het paneel heeft ,dit zonder enige kosten en dat vind ik erg netjes  :yes:


Nice; die nieuwe dient er echter wel te staan of te hangen voor de Meet and Greet :yes:.


Sander.

Cornelis1921

#273
 :yes: :evil:
Citaat van: Marco op oktober 18, 2011, 17:01:09
Van mij maat gekregen een Onkyo DV-SP405 dvd speler  pompom


Straks ook nog eigen, gelijknamig, forum...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

Citaat van: xander32 op oktober 19, 2011, 11:03:02
Citaat van: Marco op oktober 19, 2011, 09:02:45
Volgende week komt als het goed is mijn nieuwe tv ,in de eerste plaats duurde het al zolang omdat het model nog niet leverbaar was in Europa ,en in de tweede plaats omdat Sharp beweerde dat het model gereserveerd is voor de dealers ,maar na ruim 2 maanden wachten word ik er toch vervelend van en na tig x aan de telefoon gezeten te hebben komt er nu vaart in .

Het model LC-52LE830E (132cm) krijg ik terug voor mijn 5jr oude 107cm die een probleem met het paneel heeft ,dit zonder enige kosten en dat vind ik erg netjes  :yes:


Nice; die nieuwe dient er echter wel te staan of te hangen voor de Meet and Greet :yes:.


Sander.
Als die er dan nog niet is ga ik echt flippen  violent1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Citaat van: Cornelis1921 op oktober 19, 2011, 14:24:10
:yes: :evil:
Citaat van: Marco op oktober 18, 2011, 17:01:09
Van mij maat gekregen een Onkyo DV-SP405 dvd speler  pompom


Straks ook nog eigen, gelijknamig, forum...
:evil:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

still life

Citaat van: Marco op oktober 19, 2011, 09:02:45Het model LC-52LE830E (132cm) krijg ik terug voor mijn 5jr oude 107cm die een probleem met het paneel heeft ,dit zonder enige kosten en dat vind ik erg netjes  :yes:



8-)
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Marantz 81


Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

Citaat van: Marco op oktober 19, 2011, 09:02:45
Volgende week komt als het goed is mijn nieuwe tv ,in de eerste plaats duurde het al zolang omdat het model nog niet leverbaar was in Europa ,en in de tweede plaats omdat Sharp beweerde dat het model gereserveerd is voor de dealers ,maar na ruim 2 maanden wachten word ik er toch vervelend van en na tig x aan de telefoon gezeten te hebben komt er nu vaart in .

Het model LC-52LE830E (132cm) krijg ik terug voor mijn 5jr oude 107cm die een probleem met het paneel heeft ,dit zonder enige kosten en dat vind ik erg netjes  :yes:


Na ruim 3 maanden verder te zijn heb ik nog steeds geen tv van Sharp ontvangen ,ik heb een schriftelijk bevestiging dat ik de LC-52LE830E zou krijgen en vorige week kwam de bezorger vd Sharp reparatiedienst een LC-40LE830E brengen ,daar ben ik uiteraard niet mee akkoord gegaan ,de   LC-40LE830E vertegenwoordigd immers een nieuwprijs van 999,- en mijn tv heb ik voor betaald 1399,- ,tot slot bieden ze mij nog aan een LC-46LE630E aan ,deze heeft een nieuwprijs van 899,- .....zo lust ik er nog wel een paar !
Ik ben inmiddels gestart met een gerechtelijke procedure want Sharp stelde ook voor de mogelijkheid van creditering aan de leverancier waar ik de tv gekocht heb, deze kan dan mijn aankoopovereenkomst ontbinden en mij een nieuw aankoopvoorstel doen,echter de leverancier stemt daar niet mee in .

Het argument vd leverancier en Sharp is dat tv's nu eenmaal goedkoper geworden zijn en bovendien de specs daarvan beter zijn geworden ,de waarheid is ook dat het produceren van tv's veel goedkoper geworden zijn ,dus het mes snijd aan twee kanten ,de vraag is echter hoeveel een schriftelijke overeenkomst nog waard is .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Denk dat je in het achterhoofd moet houden dat de tv na 5 jaar veel goedkoper is geworden.




Iphone4

Marvin

Ah, stond er al. :) stomme telefoon!




Iphone4

Paul

Citaat van: marvin op november 03, 2011, 16:10:51
Denk dat je in het achterhoofd moet houden dat de tv na 5 jaar veel goedkoper is geworden.




Iphone4

Klopt maar als iets toegezegd is, ja mondelinge afspraken zijn ook rechtsgeldig mag je verwachten dat het een en ander nagekomen wordt.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Update:
Het recht stelt geen moer voor ,garantie evenmin en je kan je hooguit beroepen dat een audio/visueel apparaat tenminste 5 jaar meegaat en dat er wel degelijk sprake is van een afschrijving in de garantieperiode .

Mijn advies aan ieder die mogelijk overweegt om extra garantie bij te kopen .....stink daar niet in! ,er zitten namelijk wel haken en ogen aan en afschrijving is dan de doorslaggevende factor .

Ik ben tot het bot gegaan en uiteindelijk heb ik besloten een regeling te treffen om langdurige juridische ondernemen tegen te gaan en heb eieren voor mijn geld gekozen door middels een forse bijbetaling een Samsung PS51D6910DSXXN te verkiezen boven de Sharp  LC-46LE630E ,de leverancier valt immers niets te wijten want die heeft wel z'n nek uitgestoken waarbij de importeur halsstarrig te werk is gegaan en fouten niet heeft toegegeven ,de consumentenbond heeft mij ook medegedeeld dat meer er niet in zit .

Een lichtpunt in deze zaak is dat ik volgende week eindelijk mijn nieuwe tv heb .

Ook is gebleken dat de huidige consumenten elektronica binnen 5jr geen drol waard is ,de zogenaamde ontwikkeling staat geen moment stil doordat fabrikanten enkel investeren in winst en geen baat heeft bij langdurig gebruik .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

lo

30% afschrijving volgens de verzekering destijds bij mijn TV's. Na drie jaar......... foetsie
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.