De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Ik ben er erg mee in mn nopjes ,vooral de 1007 is mij het beste wat mij in jaren overkomen is  :yes:

Het lijkt wel power ohne ende .......zo hard en zuiver dat het gaat  HB
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

heb jij klank schalen op je speakers ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

 :yes: dat zorgt voor een warme verlichte sound  clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

vind die sub gewoon een heel mooi meubelstukje  hello erg mooi afgewerkt


ik herken nog een TEAC deck een 370 BR van Sony gok ik ? een Philips schotel receiver ? en de andere 2 kastjes maken me nieuwsgierig en ook dat witte doosje
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Je zit behoorlijk goed John  :-)

Het witte doosje bevat de adsy meetmicrofoon ,de deck is een Teac V680 en de Sony is een BDP-S350 .

De Philips schotel-tuner DSX-6073 word binnenkort vervangen voor de Motorola VIP-1903 HD tuner die nu nog even werkeloos erbij staat .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op juli 24, 2011, 23:51:00
Je zit behoorlijk goed John  :-)

Het witte doosje bevat de adsy meetmicrofoon ,de deck is een Teac V680 en de Sony is een BDP-S350 .

De Philips schotel-tuner DSX-6073 word binnenkort vervangen voor de Motorola VIP-1903 HD tuner die nu nog even werkeloos erbij staat .

we blijven het volgen  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maurice

Ziet er een stuk beter uit Marco  :yes:
(ben persoonlijk nooit gecharmeerd van glazen meubels)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Perfect_audio

Citaat van: Marco op juli 24, 2011, 14:49:32
Ik heb al afgesproken met de familie dat as Donderdag mijn dag word om alles goed af te stellen  :yes:

15 inch = 40cm (of was het nou 38cm ?) ,4x15cm = 60cm aan membraanoppervlak  byebye

Oeppsss, de wens is de vader van de gedachte.
Even oppervlakte berekenen:
diameter 15 inch = 1139 cm2
diameter 15 cm = 176 cm2   4 stuks is dus 704 cm2

Het feit dat ze naast elkaar zitten helpt wel, maar hoeveel zou ik niet kunnen zeggen.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

TurboMarco

rekenen is nooit mijn sterkste kant geweest  :-D ,ik probeer wel altijd logisch te redeneren  :-)

Maar je hebt wel enigszins gelijk ,de membranen vd Infinity zijn plat maar ook vierkant ,wanneer je een 15" conus woofer neemt meet je de oppervlak vanaf de rolrand naar het hart dus niet diagonaal ,maar om even terug te komen op het vierkantje .....kan je die reclame van Fruittella nog herinneren ?

Meer snoep door de vierkante vorm tov het ronde snoepje  clown1

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

gerard

Citaat van: Perfect_audio op juli 25, 2011, 12:38:17
Citaat van: Marco op juli 24, 2011, 14:49:32
Ik heb al afgesproken met de familie dat as Donderdag mijn dag word om alles goed af te stellen  :yes:

15 inch = 40cm (of was het nou 38cm ?) ,4x15cm = 60cm aan membraanoppervlak  byebye

Oeppsss, de wens is de vader van de gedachte.
Even oppervlakte berekenen:
diameter 15 inch = 1139 cm2
diameter 15 cm = 176 cm2   4 stuks is dus 704 cm2

Het feit dat ze naast elkaar zitten helpt wel, maar hoeveel zou ik niet kunnen zeggen.

ron

Ze zijn vierkant 15cm dus ongeveer 225 cm2 x 4 =900 cm2
Komt al dichter in de buurt :-)
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

still life

#235
denk dat het prima zal drukken..  :-D  icm met de seas mss wel teveel, maar regeling zat daarbij..



staat hij hier (voorlopig) op ze kop geparkeerd, achter je linkse front ?

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

we hebben ook klankschalen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Perfect_audio

Citaat van: gerard op juli 25, 2011, 12:53:14

Ze zijn vierkant 15cm dus ongeveer 225 cm2 x 4 =900 cm2
Komt al dichter in de buurt :-)

Tja, daar heb jij weer gelijk in  :yes:

Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

still life

goh..

Citaat van: Perfect_audio op juli 08, 2011, 15:51:26Heren,
Maak je niet te druk over de getallen. Ik verzeker je dat er meer dan genoeg geluid uit komt.

:wink:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

TurboMarco

De bijbehorende hard/software vd Infinity :

Dit omvat een cd met testtonen ,meetmicrofoon + bijbehorende hoesje ,en spikes .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)