Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Marantz en Musical Fidelity heerschen!  HB

Of hoor je nou gewoon wat je wil horen, Wim?  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Zou kunnen vandaar dat ik thepioneer had mee genomen. Het verschil was gewoon  over duidelijk.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op mei 28, 2011, 22:20:37
Zou kunnen vandaar dat ik thepioneer had mee genomen. Het verschil was gewoon  over duidelijk.
Twee weten meer dan een.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

was is er mis met een TDAtje  HLP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Heb net even een tweetal CDtjes tegenover elkaar gezet. CD in de Marantz en zelfde Wav file op de Squeezebox/MF M1. Het verschil wat ik vanmiddag in de winkel tussen de Dacmagic en de M1 hoorde hoor ik nu in meervoud zou ik bijna zeggen terug. Dit keer in het voordeel van de.....SA11s1. Wat is dat toch een goede CD speler zeg  :-o. De M1 moet natuurlijk even wat inspeel tijd hebben maar dit gaat ie niet winnen. Damn, straks zit ik weer alleen CDtjes te draaien want wat de Marantz doet had ik in mijn stoutste dromen niet durven dromen.

Heb normaal zelf als ik dit soort berichten lees iets van Yeah right... maar de Marantz blijft me verbazen.  notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Ik wist dat 'ie je zou bevallen.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

mooi om te lezen dat je zo kunt genieten van SA11S1  pompom dat is natuurlijk ook niet zomaar een CD speler  :wink: maar gewoon een  :kwijl: :kwijl: :kwijl: notworthy Speler  hello

waarvoor gebruik je da DAC Musical Fidelity nu dan ?


WimPeu

Voor de Squeezebox. Lijkt nu of de MF zwaar tegen valt maar die klinkt ook erg goed hoor. Alleen de SA11 is gewoon een stap hoger. Zit nu lekker ervan te genieten!  HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

#1194
 :-o  wow ... wat een verschil maakt die Marantz spelert dan t.o.v. die van CA !
Er was voordien tussen de CA-spelert en de streaming-set-up geen(lees: voor mij geen hoorbaar) verschil ...

Erg fraaie aanwinsten hoor en nu op naar een volledige Marantz-keten (of toch liever een volledige keten van MF  :angel:).


Sander.

Citaat van: WimPeu op mei 28, 2011, 23:50:27
Heb net even een tweetal CDtjes tegenover elkaar gezet. CD in de Marantz en zelfde Wav file op de Squeezebox/MF M1. Het verschil wat ik vanmiddag in de winkel tussen de Dacmagic en de M1 hoorde hoor ik nu in meervoud zou ik bijna zeggen terug. Dit keer in het voordeel van de.....SA11s1. Wat is dat toch een goede CD speler zeg  :-o. De M1 moet natuurlijk even wat inspeel tijd hebben maar dit gaat ie niet winnen. Damn, straks zit ik weer alleen CDtjes te draaien want wat de Marantz doet had ik in mijn stoutste dromen niet durven dromen.

Heb normaal zelf als ik dit soort berichten lees iets van Yeah right... maar de Marantz blijft me verbazen.  notworthy

jowa

Citaat van: WimPeu op mei 28, 2011, 23:50:27
Heb net even een tweetal CDtjes tegenover elkaar gezet. CD in de Marantz en zelfde Wav file op de Squeezebox/MF M1. Het verschil wat ik vanmiddag in de winkel tussen de Dacmagic en de M1 hoorde hoor ik nu in meervoud zou ik bijna zeggen terug. Dit keer in het voordeel van de.....SA11s1. Wat is dat toch een goede CD speler zeg  :-o. De M1 moet natuurlijk even wat inspeel tijd hebben maar dit gaat ie niet winnen. Damn, straks zit ik weer alleen CDtjes te draaien want wat de Marantz doet had ik in mijn stoutste dromen niet durven dromen.

Heb normaal zelf als ik dit soort berichten lees iets van Yeah right... maar de Marantz blijft me verbazen.  notworthy

Gaaf om te lezen dat je toch zo veel verschil hoort, nu nog een goede interlink  :-D :wink:

WimPeu

Heb je nog wat in de aanbieding?  :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Die van jowa is niet gebalanceerd, zoiets wil je natuurlijk niet aan je SA-11S1 hebben hangen.  :evil:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Heb er nu ook een RCA aan zitten. Je probeerd eens wat heh.

Audioquest King Cobra. Met de naam zit het igg wel goed.  HB

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES