De Set van Whisper

Gestart door Whisper.nl, mei 30, 2010, 08:10:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

lo

Totem maakte idd op mij ook altijd grote indruk notworthy

Goed bezig mars pompom
Hopelijk kan whisper iets met je, uit de praktijk gegrepen, commentaar.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

 stupid


Thanks Lo,

En tja dit is een van de redenen van het bestaan van een forum als dit :yes:

En je hebt gelijk; Een maatje van ( een ''Accuphase'' gelovige :lol:) die heeft oa Whispers model staan.
En omdat de relaties met ''Rik stoet High end audio'' nogal oke zijn, is het voor mij en een paar vrienden hier, geen enkel probleem om in weekenden bijv enkele modellen speakers thuis te proberen.

Zo hebben we dus al heeeeeeeeeel wat merken bij ''Rogier'' op een van zijn amps gehad en ook castle dus................geen match
Monitor audio (toplijn) wel, dynaudio oke, mijn speakers (hahaha heeeeeeeeeeeelemaal oke :wink:)

Maar idd wat ''Totem' betreft , deze speaker vind ik een verhaal apart.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

http://verkopers.marktplaats.nl/1777854 Deze bijvoorbeeld, zo te zien een DS17.  Als het een DS14 is, dan niet doen, want die is nog te beperkt in het laag.

Whisper.nl

#153
Beste Mars,

Ik ben zeer blij met je persoonlijke indruk en de tips t.a.v de combi Accu & Castle.
Ik waardeer dit zeer.

(bod uit gebracht op de Totem arro)  HB

GRoet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: mars op december 09, 2010, 23:10:05
stupid


Thanks Lo,

En tja dit is een van de redenen van het bestaan van een forum als dit :yes:

En je hebt gelijk; Een maatje van ( een ''Accuphase'' gelovige :lol:) die heeft oa Whispers model staan.
En omdat de relaties met ''Rik stoet High end audio'' nogal oke zijn, is het voor mij en een paar vrienden hier, geen enkel probleem om in weekenden bijv enkele modellen speakers thuis te proberen.

Zo hebben we dus al heeeeeeeeeel wat merken bij ''Rogier'' op een van zijn amps gehad en ook castle dus................geen match
Monitor audio (toplijn) wel, dynaudio oke, mijn speakers (hahaha heeeeeeeeeeeelemaal oke :wink:)

Maar idd wat ''Totem' betreft , deze speaker vind ik een verhaal apart.

Oi Mars,

Zou je dat verhaal apart t.a.v. de Totem speaker kunnen toelichten.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

mars

Oi Whisper,

yep ga ik zo doen :yes: eerst ff eten nu!!


grtz  Mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Eet smakelijk mars :kwijl:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: lo op december 13, 2010, 20:10:45
Eet smakelijk mars :kwijl:

groet,

lo


Thanks Lo,

Ligt wel een beetje zwaar op de maag , is al de tweede keer in 3 dagen dat ik snert eet (ter uwer info ;-) met bruinstokbrood en roomboter mmmmmmmmm), zeker als gezien het feit dat ik in de nasleep van een forse verkoudheid cq milde griep zit, hahahaha :|
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Whisper.nl

Hoi Mars,

Wat die verkoudheid betreft zou ik  Echinacea Forte  aanbevelen.

Snert lekker hoor. Vooral als het koud buiten is.

Groet Whisper.



De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

mars

OI @ Whisper,

Zoals belooft , zal ik me wat nader uitleggen wat betreft mijn uit spraken over het merk''Totem'':

Ten eerste heeft het natuurlijk ook te maken met mijn persoonlijke smaak en favorieten, zo ben ik als ander bijvoorbeeld al jaren een soort fan van ''Hollandse'' audio, met als sspeaker merken als ''Master'' ''MC-SYSTEMS'' ''xanadu'' vroeger driade.
En ''sphinx'' elektronica ''Ayre'' enz enz..

Maar wat ''Totem'' betreft; Daar kan ik kort over zijn.
Namelijk , hier in Den Haag was ''stuit en bruin'' een van de eerste zaken die het merk in nederland te koop aanbood.
Daar in de winkel heeft de ''OER'' ''Totem'' mij toen redelijk vaak me ''geraakt'' door hoe muziek via deze ''simpel'' uiziende speaker werd weergegeven.
Naderhand hebben we hier in Den haag een ware ''Totem'' rage gehad, en ik heb ze dan ook gehoord op hele krakkemikkigge oude setjes , maar ook op super de luxe gear.
En deze speaker heeft gewoon iets magisch, namelijk over die oude setjes was het weliswaar niet perfect  , maar toch VER EN VER boven verwachting :-o.
Ik vind de typische ''Totem'' aanpak zeer oke.

En deze speaker doet ook echt (wat veel andere merken beloven) wat de fabriek er overschrijft.
Ik heb heeeeeeeeeeeel veel speakers gehoord whisper, maar het 3d plaatje/holografische afbeelding is van uitzonderlijke klasse, en mits goed aangestuurd( accuphase om maar wat te noemen) en zorgvuldig gevoicd en geplaatst , kunnen deze speakers als geen ander de grote verdwijntruc toepassen.
Zelfs met je ogen open 8-)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Whisper.nl

Hoi Mars,

Dank voor je uitgebreide reactie. Dit was/is zeer leerzaam.

Ik ga maar eens op jacht. ;-)

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

mars

oi,

Ik ga nu eerst ''onze helden'' kijken op national geographic.

Daarna stuur ik je een pm...............leuke tip voor je, aangaande het model boven de ''Arro''
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Whisper.nl

De tweede van rechts. 

Kijken of 't wat wordt.

Over de prijs zijn we het al eens.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

vindt ik echt zeer mooie speakers die Totem  notworthy hoop voor je dat ze zullen brengen wat je ervan verwacht ,schijnen ook behoorlijk diep te gaan in het laag ondanks de kleine woofer  byebye

mars

Oi,

Uitgebreid de tijd nemen om te luisteren he.

Zowel luid als zacht enz enz .

Maar dit is wat je noemt wel een UP-grade met je huidige speaker :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun