USB poort op NR 1711

Gestart door renerush, november 26, 2020, 11:49:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renerush

HI,
Ik heb de NR 1711 aangeschaft maar wanneer ik een iPod of mijn iPhone op de USB poort aansluit, worden deze niet gezien. Mijn oude NR1601 had geen problemen met de ipod, dat werkte prima...heeft iemand een idee waarom dit niet werkt en of er een andere methode is om een ipod aan te sluiten?

Gr. Rene

Marvin

Misschien een te nieuwe of juist te oude IOS?
Ik zeg ook maar wat hoor.

pameijer

Misschien moet je via iTunes nog instellen dat je ipod als opslagapparaat wordt gezien. Zoiets kan ik me herinneren van vroeger toen ik nog iTunes gebruikte.....
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

renerush

Heb inmiddels reactie van Marantz gehad: via de usb port wordt geen ipod of iphone (meer) ondersteund, alleen een opslagdevice zoals een disk met muziekbestanden :(
Maar eens proberen met een jack naar rca kabel.
Dank voor de reacties in ieder geval

pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Rogier1975

NR1711 heeft toch wel AirPlay!? Kun je alsnog vanaf je iPhone streamen. En eventueel tegelijkertijd de USB-poort gebruiken om de iPhone op te laden.

Jack-aansluiting levert nogal wat kwaliteitsverlies op als ik het goed heb (liever de DAC van de NR1711 gebruiken dan van de iPhone)?
SR5009 Receiver
BD5004 Blu-ray

4x KEF Q150 + Q250c + Kube12b = ZONE1 Woonkamer
2x KEF Ci130QS = ZONE2 Keuken
Philips 49PUS7101 TV
Norstone Khalm Zwartglas meubel

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renerush

...had nog moeten zeggen dat het om een ipod classic ging...met de iphone stream ik gewoon spotify via wifi, dat gaat uitstekend. Ga het maar eens proberen met een Bluetooth transmitter of ergens een oud ipod dock scoren...

JohnWx

Citaat van: renerush op december 01, 2020, 19:37:41
...had nog moeten zeggen dat het om een ipod classic ging...met de iphone stream ik gewoon spotify via wifi, dat gaat uitstekend. Ga het maar eens proberen met een Bluetooth transmitter of ergens een oud ipod dock scoren...

Die zijn wel mooi nog een echte 1ste 2de generatie groot
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.