De set(s) van jrm

Gestart door jrm, mei 05, 2009, 20:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrm


jrm

Citaat van: bert50 op januari 27, 2019, 08:25:43
Gisteren voor het eerst naar Marcel in Zandvoort gereden na een rit van 1.15 minuten aangekomen in een leuke wijk. Na een hartelijke groet werd ik gelijk op koffie met wat lekkers voorzien en kon ik de mooie set aanschouwen.
Het klonk al gelijk lekker in mij oren met George Michael op de achtergrond.
Even later kwam Robert aan en was het  leuk om Robert weer eens te zien na een tijd en bij te kletsen,Na een uurtje kwam ook rob aan maar die had ik een paar weken geleden gezien bij hem thuis.
Het is een heerlijke set om naar te luisteren heel relax met meer dan voldoende resolutie en laag. Ik had een paar jaar geleden ook een set Mordaunt Short 906 gekocht voor mijn dochter met een Pm8004 dus ik wist een beetje wat ik kon verwachten.
Na een heerlijke lunch op het koude strand hebben wij nog lekker geklets over alles en nog wat dat is toch heel leuk van zo M&G.
langs deze weg wil ik Marcel nog bedanken voor de leuke dag en de heerlijke lunch en Robert en Rob voor het gezellige gezelschap.
Gr Bert

Graag gedaan Bert, het was zeker gezellig!

renes59

Het gaat goed met de M&G, zo te lezen een gezellige dag met mooie muziek met ondersteuning van mooie verslagen.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

lo

Leuke verslagen weer van een mooie dag! pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Voorn

Dat was een mooie dag, leuk om te lezen!

Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk

PM8005, Sr6015, UD7007, Bluesound Vault2,  Nvidia Shield Pro
Front Kef XQ5, Surround KefXQ3, Center XQ2C, Heights Q compact, Subwoofer Rel HT1510

sonsan

Mooi om te lezen dat de Mordaunt Shorts goed bevielen. Ik had altijd het idee dat dit merk wat ondergewaardeerd wordt.
Ik ben ook een MS fan, van de kleine 300 serie naar de Genie, daarna de 908i Avant en nu de Mezzo 7.1 opstelling. In combinatie met een SR7007 herken ik de omschrijving van de muziek beleving.
En zo te lezen doen de MS'jes het ook goed in combinatie met apparatuur uit het hogere segment!
Marantz SR7013 met Aircom T8 - Marantz PM8003 - Cambridge Audio MXN10 - iFi iPower - Dune HD Max - Mordaunt Short Performance 6 front + rear -  MS Mezzo 5 - BK P12-300SB-PR sub - Van Damme UP-LCOFC Hifi speakerkabels - Supra SPC - Panasonic 65ST50

bert50

Totaal niks mis mee een heerlijke sound.[emoji106][emoji106][emoji445][emoji445]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

jrm

Van de week weer een luisteraar op bezoek gehad, eerste wat hij zei: Dat klinkt lekker, hier kan ik uren naar luisteren! Precies zoals Bert, Robert en Rob ook aangaven. Vandaar dat ik er al minimaal 10 jaar naar luister  HB

Vinyl_Fuchs

Een tevreden mens telt voor twee.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

... maar is wel super saai voor 't forum 😄.

Citaat van: Vinyl_Fuchs op februari 11, 2019, 00:16:48
Een tevreden mens telt voor twee.

jrm

Citaat van: xander32 op februari 11, 2019, 06:18:56
... maar is wel super saai voor 't forum 😄.

Of juist niet voor diegene met de hevigste virus verschijnselen, tenminste een voorbeeld voor rust  :schater:

joep

Als de GP naar Zandvoort komt zal je stereo toch even naar de zolder moeten zodat wij onze veldbedjes in jouw kamer kunnen opstellen.  HB


Rob46

Citaat van: jrm op februari 11, 2019, 09:15:09
Of juist niet voor diegene met de hevigste virus verschijnselen, tenminste een voorbeeld voor rust  :schater:

uhhhhh 8-) redface :wink:

jrm

Wie de schoen past...  8-)